Inlägg från: jennsans |Visa alla inlägg
  • jennsans

... Född: Juli 2007 ... 2

Donna69 skrev 2008-06-27 11:29:59 följande:
    här njuter jag av stoj o stim o underbara mess...*asg*
    ja man njuter av olika saker =) tack o lov har denna förmiddagen gått bättre än gårdagens gnälldag.. men ändå hunnit byta 3 bajsblöjor mellan kl 8 o halv 11.. *less på bajsblöjor* hinner ju inte till pottan med han heller..
  • jennsans

donna: nej inte ens potta varje dag men ser jag i tid(typ aldrig) så provar jag nog gärna..

när är det flträff igen?? hänger inte i träff tråden (om det finns någon än) tappat bort mig där ha ha

• jennsans
    Donna69 skrev 2008-06-27 11:56:55 följande:
    ja prova kan man ju alltid *fniss*nån träff-tråd vet jag inte om...vi kör mun-till-mun-metoden...*asg*får väl se när nästa dejt bli
    du får la hojta om ni vill ha mig där
  • jennsans
    Donna69 skrev 2008-06-27 12:07:02 följande:
    mäh!! såklart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    bra :)
  • jennsans
    Vos skrev 2008-06-27 13:02:09 följande:
    Bajs????Det vet vi inte vad det är...Jag tar gärna en av era bajsblöjor.Igår kom jag på att han inte bajsat sen i lördags hos Elin!!!!!Så jag gav honom microlax och sen fick jag hjälpa honom att få ut detMen på torsdag ska vi till läkaren med honom.Hoppas han har svar på frågan om bajset.
    hoppas det går bra hos läkaren då!! *hålla tummarna*
  • jennsans

hej hej =)
    hade datorfri dag igår.. riktigt skönt =)

har nu flyttat A till eget rum.. första natten sov han jättebra men de 2 andra har han sovit bra men vaknar några gånger.. ja ja skönt att kunna säga godnatt till varandra iaf :)

A har fått upp batteriluckan till fjärrkontrollen med.. får försöka lägga undan dessa nu tror jag..

kramisar till er!

• jennsans
    Donna69 skrev 2008-06-30 07:54:36 följande:
    datorfri dag??? hurär detta möjligt??fniss
    man tejpar för knappen som det står on på *skratt* nej då det går bra för min den.. uppenbarligen för sambon med.. men man får lite mer tid tillsammans utan datorn hehe
  • jennsans
    Donna69 skrev 2008-06-30 08:06:51 följande:
    du menar...att ni umgicks istället?? *huga*måste man det?
    vet inte känndes rätt ovant .. nja satt vid tvn istället.. haha men min karl är helt borta om han sitter vid datorn.. hör inte ett ord..
  • jennsans

beckah: jo men inte roligt o se karln va spyfärdig varje gång.. en annan har väl vant sig

• jennsans

vår tandhygienist sa att man ska leka med tandborsten till 1½ års ålder sedan ska det ske regelbundet.. A avskyr tandborsten när det inte är han som håller i den o han får bita på den.. men han får leka med den nu o vi får borsta någon gång ibland.. gör inget stort av det just nu då han verkar ha flera tänder på gång.. får inte röra munnen typ

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2