Inlägg från: jennsans |Visa alla inlägg
  • jennsans

... Född: Juli 2007 ... 2

för övrigt.. alexander började i helgen säga mamama (en gång samtidigt som han sträckte armarna mot mig.. sambon hävdar bestämt att han inte säger mamama även kommit lite nanana och typ dana (olika stavelser) så det går frammåt =) annars låter han mest hehe

• jennsans
    Beckah82 skrev 2008-06-24 10:05:36 följande:
    Så tråkigt hahaha
    ja jag riktigt sörjer det
  • jennsans

Anns krypin skrev 2008-06-24 10:07:38 följande:

Men gud så rart *L* hahhaamini hajjar när man säger till henne att stoppa i munnen ex majskrok eller vatten flaskan...skall göra om 10 mån testet denna månad, sist missa hon pincett greppet *asg* herre min tid den kanske kommer senare va skall dem då göra på BVC?? hahaha
    jo det är lite mysigt =)
    A klarade typ inget på 10 mån kontrollen förutom att ställa sig upp.. hon tyckte A var ifatt ändå dock.. de skulle godkänna han ändå på 1 årskontrollen även om han inte kunde slå ihop klossar dock slog han ihop dessa på skötbordet några min senare :)o tänk på att din mini inte kanske behöver va ifatt än så länge.. eller hur?
  • jennsans

Anns krypin skrev 2008-06-24 10:17:04 följande:

Mini får göra som hon vill *L* har aldrig sett henne som förtidigt född på det viset, barn utvecklas jue olika, finns säkert barn som kommit som dem skall men kanske vart sen i utveckling dem me Vi kan va stolta över våra barn vi
    precis!! vårt bvc sa att inte alla 10 mån klarar pincett greppet osv.. så ingen fara på taket! det var lite så jag menade fast kanske skrev knasigt =)
  • jennsans

H e l e n a skrev 2008-06-24 10:16:44 följande:

Han kanske bara vill förkovra sig lite?
    jo han kanske vill bli syrra han med *S*
    jo roligt med mamma även om det ännu inte är så tydligt o jag tror mest det är stavelse än men ändå =)

han har dock blivit mycket för att uppmärksamma mig på saker genom att peka o säga DA DA högt o tydligt ;)
  • jennsans

Anns krypin skrev 2008-06-24 10:26:25 följande:

du skrev inget knasigt *S* kul att finns fler som delar samma uppfattning..
    jo men har fått intala mig att jag får ha den tanken för bvc är så på med sina tester o att han inte klarat dessa ja ja
  • jennsans

A tog sina första steg idag när jag lurade han lite med sked i handen gick bra 2 steg tills han kom på mig :)

• jennsans

Anns krypin skrev 2008-06-24 10:32:49 följande:

jo jag förstår va du menar,ibland vill man veta hur det går för andra barn på deras tester men man är för nyfiken *S* Skönt att FL finns så man kan dela tankar å så..Den sköterskan jag har på bvc är väldigt duktig på att försöka förstå sej på prematurbarn fast hon har lite svårt ibland, nu sist sa hon bara det där grejar Johanna nästa gång ingen fara.. *L* Här i Valla är Johanna prematurbarn nr 2 som funnits här under tiden den sköterskan jobbat sa hon till mej när Johanna skrevs in.. *L* Tur att man har sjukhuset oxå att ta kntakt me ibland..
    jag hade dock bara kontakt med barnkliniken på sjukhuset tills han var 2 månade ikorrigerad ålder.. men går på magkänsla och så har jag en kompis som fick 2 månader innan de skiljer 1 dag i graviditetslängd mellan våra söner så =) FL är bra ibland men hemskt ibland!
  • jennsans

donna: jag har köpt sparössor..
    annars så fick A i födelsedags present nu sån som man hänger på väggen o man kan mäta hur lång barnet är =) den va jättefin.. den och en klädhängare i samma serie.. ska upp i hans rum när vi gör i ordning där..
    annar typ barnkammarböcker??

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2