Inlägg från: Anns krypin |Visa alla inlägg
  • Anns krypin

... Född: Juli 2007 ... 2

Prinsessan Zelda skrev 2008-07-21 08:33:42 följande:

vill gärna se. försöker bli vän med dig
    Okej Va kul
  • Anns krypin

Jag brukar alltid söva Johanna i famnen hon äter sin välling å sen somnar hon efter en stund å då bär jag upp henne till sin spjälsäng.... Blir väl annat sen när hon är större

• Anns krypin

Prinsessan Zelda skrev 2008-07-21 08:42:52 följande:

Isabel somnade med välling förut men inte nu längre heller.
    Ahaaa Okej , hmmm lite knepigare då..äre utveckligen som gör det mån tro??
  • Anns krypin

Om det krävs lösenord till min dagbok så maila mej så får ni lösenordet om ni vill

• Anns krypin

Alla barn är olika å kräver olika vaner *L*

• Anns krypin
    Lindisen81 skrev 2008-07-21 08:46:14 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-21 08:44:28 följande:
    grejen är den att inez alltid somnat me välling utan problem, tills för tre dagar sedan då välling inte duger, inget annat heller =( man kännser sig totalt värdelös =(
    Kramen till dig...Barn ändrar ju på sej utan att dem kan berätta det har väl lite me utvecklingen..

Snälla lindisen du är inte värdelös Jag vet hur du känner dej men allt ordnar sej när man själv vant sej me förändringen.. Jätte kramar..
  • Anns krypin
    Lindisen81 skrev 2008-07-21 08:55:23 följande:
    tack hörrni.... nä man ska inte känna sig värdelös... men är ju så van med att hon aldrig protesterar, vill inte att hon ska va ledsen å skrika... som ni skriver, har väl med utvecklingen att göra. händer mycke i kroppen nu antar jag...
    Ja det ändrar sej jätte mycket, å inte vill nån förälder att ett ens barn skall skrika, men jag är säker på att denna fas ger sej å du vänjer dej..
  • Anns krypin

Kan man inte hoppa över trotsen??? *asg*

• Anns krypin

Prinsessan Zelda skrev 2008-07-21 09:05:26 följande:

nej, men man kan ignorera. men det är svårt......
    Åhååååå fy bubblan, vågar inte tänka på när Johanna hamnar i trotsen för min mor sa att hon verkar ha samma humör som jag huuuuuuu..
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2