Inlägg från: Anns krypin |Visa alla inlägg
  • Anns krypin

... Född: Juli 2007 ... 2

Gomorron alla goa å glada Känner kaffedoft mmmm *L*

Grattis födelsedagsbarnen idag --;---@

Äre så att ni 7 sovare passar på att ligga å trycka extra nu vavavava?? Här hemma råder lugnet, Johanna sitter på köksgolvet å gosar & undersöker sin docka från igår *L*

• Anns krypin

Kaffemugg 5 hmmm , snart får man väl en kick haha

• Anns krypin
    zandrisen skrev 2008-07-23 07:30:54 följande:
    Helena, tack fast just nu är det i ruskigt behov av en klippning och min frisör har semester  Är grymt avis på Zelda som har styvsyrran på Axéns
    skrattar, klartb du kan få av mej har en pumptermos på bordet här *S* Jobbas det idag??
  • Anns krypin
    zandrisen skrev 2008-07-23 08:25:39 följande:
    Åh, tackar! Pumptermos är icke att förakta Jobbar tredje dagen efter 5 veckors semester, går liiiite trögt...
    Åhåååå *L* Jag börjar jobba 5/8 efter drygt ett år hemma *L* me min Johanna
  • Anns krypin

Jag har bara anställning på 75% så ja tror nog det funkar ändå, men lite konstigt kommer det att bli ett tag..

• Anns krypin
    zandrisen skrev 2008-07-23 09:21:32 följande:
    Jobbar heltid sen april, så jag hann jobba lite innan semestern... Man vänjer sig på nåt vis, men det är HEMSKT i början!
    Ahaa okej , det förstår ja.. huuu vill inte tänka tanken men det är jue endel av livet kan man tänka.. Känns knepigt att låta nån annan ge mitt barn värderingar som dem har men kanske inte jag *L* jag är en nojjig mamma bara..
  • Anns krypin

Gomorron tjejer. Kaffet klart om ni undrar bara å ta för sej..Undra om denna dag blir lika svett som den igår?? då häller jag opp isvatten direkt.. hahaha

• Anns krypin

skrattar så jag döööör, nästan 1 timme senare å ingen har skrivit!!! MOBBING!!!

• Anns krypin

Åååååååå GRATTIS till din kille

vatten fixar jag *L* inga problem

Va hittar ni på pojkens dag då??

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2