Inlägg från: Anns krypin |Visa alla inlägg
  • Anns krypin

... Född: Juli 2007 ... 2

Nu har Johanna somnat en stund , skönt för henne *S* blir trött av allt firande

Ja har oxå kaffe snart *S* en kanna gick åt i morse *s*

• Anns krypin

Nu till lunch prova Johanna att dricka mjölk till maten MUMS sa hon *S* Nu äre bara å kolla så magen håller, har jue ialla fall hållit på å ge henne filmjölk å yoghurt var dag *L* Hon verkligen älskar mjölk *S*

• Anns krypin

verkligen kul å se när dem provar för första gången , men ser verkligen på dem OM dem gillar det eller ej..

• Anns krypin
    Halvblod skrev 2008-07-21 12:42:38 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-21 08:28:50 följande:
    Fina bilder från dopet
    tusen tack snälla , vart en jätte bra dag verkligen
  • Anns krypin

God morgon alla som brukar ligga å tyna i sängen , när morgonpigga är oppe HAHAHA, idag strunta jag i att gå in tidigt å plita ord *S*

Idag blir älskade lilla Johanna 1år

• Anns krypin
    Jessa6 skrev 2008-07-22 09:46:44 följande:
    Grattis Johanna!! Två dagar i rad som hon blivit firad nu då mjukis: Förstår att du är besviken, så dålig stil!mammab: ajaj, kommer ihåg det där....Milla: Du är så friskis, en annan känner sig som saccosäcken Elias fick i går
    Leer 3 dagar dop söndag,namnsdag igår Å födelsedag
  • Anns krypin

Anns krypin skrev 2008-07-22 09:50:47 följande:

Leer 3 dagar dop söndag,namnsdag igår Å födelsedag
    födelsedag idag mena jag...
  • Anns krypin

Milla med killar skrev 2008-07-22 09:54:40 följande:

Skulle jag bara träna när jag hade barnvakt så skulle det aldrig bli av heller. Har inte haft barnvakt sen 01 då vi gifte oss
    aldrig barnvakt???? svärmor då???din mor?? min svärmor tjatar å tjatar ååååååååå TJATAR... så pass att hon säger till min man å åka å handla SÅ hoooon får ha johanna!! URK..
  • Anns krypin

Tack för alla grattis hälsningar idag bilder finns nya i bilderdagboken kraaaaaaaaaaaam

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2