Inlägg från: Beckah82 |Visa alla inlägg
  • Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

H e l e n a skrev 2008-07-18 11:28:10 följande:
    Har något jätteomvälvande hänt måste ni berätta det för mig
    Eli åkte till förlossningen inatt
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Beckah82

Jaa det är helt jättehemskt Gå ut TVÅ helger i rad hahaha fast det har ju hans pappa gjort massvis med gånger så varför inte jag?

Idag blir det mest troligt ingen barnvakt dock för hans pappa får komma hit och vara med honom så Alvin får sova hemma.

A ja inget helt bestämt än får se hur det blir.

• Beckah82
    veronicaq skrev 2008-07-19 11:18:40 följande:
    oooh du medja ska kröka järnet ikväll...fullt ös medvetslööööös!!!HAHAHAHA de va länge sen ja va på krogen här nu
    Pust hehe ble så tyst här när jag skrev det så jag satt nästan å skämdes en smula

Gött då slapp man va själv då.
  • Beckah82
    mrsbygg skrev 2008-07-19 19:41:17 följande:
    En bild på min sömntuta Tom. tycker han är nå sjukt likt sin bror som bebis!
    aaw sikken godbit! Jättelik syskonen och dig ...meeen JÄDRAR så lik Jonas på just den här bilden!!!

Grattis igen till sötplutten
  • Beckah82
    Jag hade RIKTIGT kul igår

http://beckah82.bilddagboken.se/

Mår förvånansvärt bra idag till skillnad från förra söndagen Skillnaden är att innan jag la mig förra lördagen drack jag inget vatten medan jag igår hällde i mig rent salt, rent socker och drack mängder med vatten. (1 liter vatten + 0,5 tsk salt + 2 msk socker= vätskeersättning men det smakar ju skit så jag käkar saltet och sockret rent och sköljer ner med vatten istället).

Vaknade och mådde prima och gör fortfarande

Varning för nakenchock i bilddagboken
  • Beckah82

GRATTIS INEZ! Gullig bild med typiska inez-minen hehehe

Så söt Robin är vos med sin lilla vagn heheh jag bara äääälskar hans hår! Börjar det locka sig bak?

Fy sjutton sol, vad jobbigt hoppas det blir bättre med kuren men annars att du får tid i eftermiddag, det låter ju jättekonstigt. Typ som Vestibulit men det kan man väl inte få bara så där? Eller? Någon som vet?

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2