Inlägg från: Beckah82 |Visa alla inlägg
  • Beckah82

Say What? Tvärt om så tycker jag att man är rätt kass eller åtminstone en jäkla tråkig och LAT morsa om ungen får sitta i matstolen istället för att upptäcka världen från golvet/marken.

Släpp ner ungarna så mycket som möjligt!

Alvin sitter i matstol när han ska äta, när jag skurar golvet samt om jag steker mat som sprätter (eftersom han alltid springer runt benen på mig så sprätter det kanske på honom annars).

Varför skulle jag ha honom där MER? Han har visserligen brickbord och kan leka rätt bra i stolen men jisses...näää....

Min mamma hade min lillasyster i matstolen vid köksbordet heeela dagarna typ. Hon fick aldrig vara på golvet innan hon var 2,5 år. Jo en liten stund då och då i en lekhage, annars var det matstolen som gällde. Det är helt sjukt! Vansinne!

Vad gäller solningen så: Sålänge man kan höra/märka när barnet vaknar och hinna ta sig dit inom en rimlig tid så får man väl för fasen göra vad sjutton man vill när ungen sover!

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Beckah82
    rullgardinsflikkan skrev 2008-07-23 21:25:35 följande:
    TJOLAHO FLICKS Här har jag nog aldrig skrivit tror jag inte men nu flummar jag inte här också tänkt jag. Skriver typ ingenting på FL längre av diverse anledningar men några trådar kan man ju lalla i...Ooooom det är ok förståss krams  
    Kul att se dig allt väl?
  • Beckah82
    mrsbygg skrev 2008-07-23 21:52:53 följande:
    kikar bara in å säger gonatt förhoppnigsvis...Tom sover sött iaf!
    Men jösses vilken sötnos! Blir totalt bebissjuk.

Han är verkligen jättefin!

• Beckah82
    rullgardinsflikkan skrev 2008-07-23 21:46:28 följande:
    Nja väl och väl, vi hankar oss fram, väntar och stampar på att idioten antingen ska åka in eller köra ihjäl sig. Määäännn annars är allt toppenfint Damn va skraj jag blev när det där i skene hände för några dagar sen då...bara rös upp ur soffan och gapade till Magnus " FAN JAG MÅSTE KOLLA BECKAH"Men det va ju inte du tur som va
    Fan va jobbigt läge. Skit att det ska finnas idioter.

Jo det var nog några som lyckades känna ilningar i magen över rubrikerna om mordet här.

Nu vet jag vilka det handlade om också

Killen har misshandlat henne innan. De var på fest hos min syster för några veckor sedan och då började de bråka och det slutade med att han satte en kniv i foten på henne.

Efter detta gjorde hon slut och sen dess har han varit helt psycho och följt efter henne och grejer. Dagen innan stod de och gapade utanför Willys och sånt.

Han är rätt duktigt hatad här nu... han är en sån där som alla känner och massa kompisar och sånt...
  • Beckah82
    Milla med killar skrev 2008-07-24 16:08:02 följande:
    Grattis igen alla barnSjälv har jag lyckas bliit magsjuk/matförgiftad såjag har INTE varit pigg med feber och ont i kroppen med. Bättre idag men helt utslagen igår. Mina stackars barn fick passa varandra medans jag hasade mig runt här. Ujuj inte lätt att vara sjuk med fyra ungar hemma. Tack och lov för mina stora änglar*Lööööve*Nu försvann det 2 kg till..hm...
    krya på dig! låter inte som magförgiftning med feber. nog magsjuka
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2