Inlägg från: Beckah82 |Visa alla inlägg
  • Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

SusannaT skrev 2008-07-26 11:38:54 följande:
    Beckah82: vilka fina bilder. :D o den lilla skogsmusen va inte rädd den. :D va häftigt för dom brukar vara jätte rädda och springa iväg. :D
    Det var, som jag skrev, en Gerbil ingen skogsmus Gerbil är en ökenråtta och har alltså garanterat varit någons husdjur.
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Beckah82
    SusannaT skrev 2008-07-26 15:15:00 följande:
    Beckah82 sry såg inte det. :D men endå. häftigt att den inte alls va rädd för er. :D och vattnet såg jätte varmt ut. :D
    Ja det var lite häftigt faktiskt hehe

mm varmt vatten men jag vet inte exakta grader
  • Beckah82
    Moll skrev 2008-07-27 11:36:30 följande:
    beckah, kollade dina förra badbilder, så hääärlig lillen var i pappas skor!
    hehehe mmm aningens stora
  • Beckah82
    H e l e n a skrev 2008-07-27 12:18:22 följande:
    Igår var jag på Iron Maiden på Ullevi. Nostalgi var ordet för kvällen tror jag samt MÄKTIGT. Jag var ett stort Metallica- och I M-fan som ung tonåring och det var jättekul att se de gamla rävarna igen. Perfekt dag med sol, öl i handen och över femtio tusen i publiken
    Låter superskoj
  • Beckah82
    mrsbygg skrev 2008-07-27 17:36:04 följande:
    hua hemma efter en hel dag på bad! hände nå läskigt innan vi skulle åka hem, jag fick super ont i magen och allt bidde svart framför ögonen och jag blev helt snurrig...höll på svimma av men hann sätta mig ner själv.sen rätt som det är känner jag hur det bara forsar blod ur mig. och jag blöder igenom binda och brallor. helt sjukt. pinsamt oxå för jag hade inge ombyte...men jag fattar inte aldrig blödigt så hr mycket med varken saga eller sam.samma sak på bb, då blödde jag igenom den där jätte blöjan och hela sängen!!men nääää det var normalt tydligen samma sak när det kom ut blodklumpar lika stora som äpplen...helt normalt?tycker inte jag iaf....nu blöder jag jätte konstigt. men får hoppas det går över snart för det är verkligen inge roligt...
    Oj nej jag tycker inte heller det låter riktigt som det ska... har du ringt och frågat?
  • Beckah82
    mrsbygg skrev 2008-07-27 17:44:45 följande:
    nej inte ringt, men då uppe på bb var det tydligen normalt att blöda så mycket..men jag fattar inte, tycker inte alls d verkar okej...och ibland blöder jag ingenting på en hel dag sen rätt som det är bara forsar det ur mig!som igår blödde jag ingenting i princip, sen tills på em då det blev sådär...jätte skummt...men jag får ringa typ bm eller nått i veckan...
    Jo fast uppe på BB är det en sak, så där första dygnen men nu fortfarande efter en dryg vecka låter det lite mycket om det forsar och klumpar i den sajsen låter ju knas.
  • Beckah82
    mrsbygg skrev 2008-07-27 18:12:22 följande:
    ne jag har inga klumpar nu, utan det var på bb...men jag blöder massor...
    När jag blödde mycket (och då inte ens så mycket som du beskriver) så fick jag göra ett vul och sen fick jag tabletter som skulle skynda på ihopdragningn och sånt. OBS! De tabletterna drar ner mjölkproduktionen till nästan noll i några dagar.
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2