Inlägg från: Beckah82
|
-
-
-
Härligt!misan84 skrev 2008-08-25 17:31:56 följande:kan knappt tro det är sant... Kalmar polis distrikt har hittat vår bil bara!!
-
eller nidisJessa6 skrev 2008-08-26 12:18:26 följande:Grrrr....vad är det med min kropp? Jag har ff inte fått min mens och är på dag 33 nu, vill ju börja försöka nu Jag tror inte jag är gravid, har iofs inte testat men min temp är ganska så låg tycker jag...Vi har ju inte börjat än, jag trodde att jag fick förra veckan men det var nog bra spottings...
Snälla snälla testa!nu blev jag nyfiken!
-
upp till 10 dagar i extremfallJessa6 skrev 2008-08-26 12:28:56 följande:Ja asså man undrar ju ibland hur länge de överlever de små, jag får testa till helgen om det inte hänt något innan.
-
Hur många är vi som ammar?
1. Beckah ammar Alvin ca 2 ggr per dag
2. -
Jag svimmar inte Milla
visserligen slutade Alvin på natten för någon månad sedan men det är väldigt nyligt som vi dragit ner här hemma. Jag tröttnade på fri amning om dagarna och började säga nej och avleda och sånt. Fram tills för ett par veckor sedan var det runt 10 gånger per dag här med.
Hur många är vi som ammar?
1. Beckah ammar Alvin ca 2 ggr per dag
2. Gbgmorsan ammar Melvin mellan 2-5 ggr per dag
3. Millamedkillar ammar Theo*svimma inte nu* 10*per dygn,mycket på natten som är snutt på dagen ca 4-5 gånger.
-
http://www.hejbaby.se kan man göra egna tröjor. Även på http://www.babykungen.se/
Jag har beställt från båda. Gillar båda men hejbaby har en fantastiskt fin kvalité tycker jag. -
Jag tycker iofs att 150 spänn för en egendesignad body är billigtzandrisen skrev 2008-08-27 14:23:53 följande:Kanske är bättre än Gladagrodan, är lite trixigt att stryka på, och trycken håller inte lika bra som på förtryckta tröjor. Fördelen är väl att det var billigt, och att tröjan bara blev använd några få tillfällen.
jag gjorde en bild i photoshop och gjorde till Alvin från babykungen.
har nyss skickat iväg en beställning på en present (tröja) till Alvins kusse som fyller 1 år i september också -
ellenwesterlund skrev 2008-08-27 18:41:09 följande:Usch vad läskigt, en yxman kom in på butiken alldeles intill mitt jobb idag och högg ner en äldre gubbe. Tur jag inte jobbade idag, då hade nog säkert varit där och handlat.www.aftonbladet.se/nyheter/article3190434.abltz.se/www.op.se