-
länken funkade inte. Vad var det?Halvblod skrev 2008-08-27 16:55:26 följande:Läskigt lik tycker jag...www.familjeliv.se/Forum-5-175/m35664451-3.htm...
-
Ska läsa ikapp dagen snart...
Men GUUUUUUUUUUUD vilken dag! oh my god detta var jobbigt som faen!
Igårkväll var vi på lite kräftskiva...fast med barn då så det blev folköl för mammanmen kom inte i säng förrän 01:15 och då hade Alvin varit vaken och gnällig en timme.
Hur som helst...
Upp kl 07 i morse. Iväg med buss och tåg kl 09 och då började GNÄLLET. Alvin gnällde och skrek och sov småsnuttar om vartannat hela resan (nästan 5 timmar).
Sen iväg till fotostudion. Vid detta laget hade jag redan listat ut att det var smärtskrik för min solstråle hade inte visat sig på hela dagen.
Sminkningen gick allt annat än smärtfritt eftersom jag hade en ledsen bebis samtidigt som jag skulle sminkas.
Jaha...sen fotning ja...USCH. Skulle ju vara en bild på bara barnen men det tycktes näst intill omöjligt. Han bara skrek så fort jag ens tänkte tanken på att ta honom ur famnen.
Maaaassa trixande, amning, spexande osv blev det...och halvdana bilder
SUR och uttråkad Victor som bara längtade tills det skulle vara klart så han fick åka hem till sin farmor i Vallentuna över helgen.
Direkt efter fotning blev det taxi till stationen. Hoppade av vid apoteket 16:35. In fort som satan och köpte bebisalvedon och sen rusade vi bort till stationen där vi mötte Victors farfar 16:45. Ett snabbt hej och lämna Victor och jag sprang vidare med Alvin till tåget och hann precis med så gick tåget 16:55.
Han fick Alvedon så tillbakaresan gick en gnutta bättre ända fram till slutet då han var så jäkla less och trött att han bara skrek.
Nu är vi hemma och Alvin är badad och ligger och sover Zzzzzzzzzzzzzzzzz
Jag är slutkörd och trött i kroppen efter allt bärande.
Har fått amma typ en miljard gånger idag om inte mer. Fan vad tröttsamt. Jag är så less!
Men men hoppas bilderna blir okej i slutänden iaf och repotaget bra.
-
LoveLen Gbg skrev 2008-08-28 20:58:43 följande:Aaah, nu hittade jag tråden igen efter en hel del sökande...Hur mår ni alla?!Ville bara kika in och ge KRAMAR och KÄRLEK till alla ni som skriver fina saker i min gästbok och på msn. Det värmer verkligen ska ni veta!Kram Madelene & Johannes
-
1.Vad tycker du mest om med ditt barn?
Victor: att han är så omtänksam.
Alvin: att han är så charmig.
2.Hur många barn vill du ha när du blir stor?
3 eller 4 (inklusive de 2 jag har).
3.Vad gillar du för musik?
Allätare.
4.Vilka TV-serier följer du?
Inga nu för tiden. Sitter hellre vid datorn ju
5.Vad jobbar du med/pluggar du när du inte är mammaledig?
Inget. Ska på intervju nästa torsdag *HOPPAS*. -
Morrn morrn
-
Likadant. Hällde nyss i honom Ipren. Det lär väl satt sig i örat som vanligt. Får se hur han är under dagen om jag får gå ner till Vårdcentralen.Milla med killar skrev 2008-08-29 08:32:40 följande:men... vad typiskt. Hur mår Alvin idag då?
-
mm ja han kan ju photoshop fotografen såMum23 skrev 2008-08-29 08:39:36 följande:Låter som du hade en tuff dag igår. Men du ska se att resultatet kommer att bli jättebra
-
Den här fotografen är det förresten:
http://www.peterjoensson.se
-
Hehehe mmm ja jag såg det också som han iaf så vi är tvåMum23 skrev 2008-08-29 09:01:30 följande:Snygga bilder! Speciellt på Persbrandt (för det var väl han)
De på Göran Persson var inte lika upphetsande
-
Angående Arbogabarnen...
Jag har läst materialet från pirate...eller nej...nu ska vi inte överdriva. Det handlar om ett par tusen sidor så nej jag har inte LÄST igenom det.
Men ja...vad säger man? Bilderna är så sjukt vidriga. Hela historien är sjukt vidrig. Sen kan man ju tycka vad man vill om att någon lagt upp det på nätet. Det är ju offentlig handling som går att beställa för en liten peng så...
Det övergår verkligen mitt förstånd hur man kan göra så här. Mamman...det är en sak. Då är man bara totalt sjuk i huvudet/psycho/galen...för att ge sig på henne, men barnen?
Nej det räcker lixom inte med de orden. Det finns inte... det går inte. Det är dessutom två barn. Att ens slå ETT enda slag är ju helt ofattbart men att slå sönder skallen på ett litet barn så blodet sprutar och sedan gå vidare till nästa barn och göra samma sak...
Vårt språk är för fattigt för att jag ska kunna hitta ord..