Inlägg från: Beckah82 |Visa alla inlägg
  • Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Måste bara visa...

Jag skrev ju häromdagen att jag beställt en tröja i present till Alvins kusin som fyller 1 år.

Från www.babykungen.se

Måste ju visa hur den kommer se ut också *NÖJD* Hans föräldrar gillar sånna här sorts kläder.

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Beckah82

JAJA... jag tycker iaf den blev bra...

trodde att ingen hunnit se men nu märker jag att anledningen till uteblivna svar var en annan för det var ju massor av folk här...

• Beckah82
    Moll skrev 2008-08-29 10:39:05 följande:
    Vad skulle det vara för anledning? Jag tycker också att den var fin men tänkte inte att jag var tvungen att kommentera...
    Eh nej men det är ju rätt trevligt....!

Men skit samma! Beröm är ju tydligen aldeles för svårt att ge i det här landet så det var ju inget nytt under solen!

Tack Helena!
  • Beckah82
    Prinsessan Zelda skrev 2008-08-29 10:42:14 följande:
    den vart jättefin. säger man inget håller man ju med vet ja
    Nej... säger man inget så sitter man och tänker men shit så ful...bäst jag inte säger något hahaha pinsamt att hon visade upp den...

Om jag ser något fint säger jag det. Om jag är tyst betyder det i 99% av fallen att jag tycker det är fult/ointressant/dåligt/fel osv beroende på vad det handlar om.

I den återstående procenten handlar det om att jag inte har tid.
  • Beckah82
    misan84 skrev 2008-08-29 10:44:09 följande:
    Grattis Annki på födelsedagen!! Hoppas du får en fin dag!!!!O grattis Hampus på namnsdagen säger jag vet ej om det någon mer som heter det här:)
    Just ja såg det på superstart när jag öppnade internet i morse och skulle skriva men det hade jag ju hunnit glömma förstås när jag kom in på FL.

Grattis Hampe
  • Beckah82
    Moll skrev 2008-08-29 10:46:56 följande:
    Beckah, då tänker du att alla gör som du, men så är det uppenbarligen inte. Din tröja blev jättebra!
    Nej. Jag tänker att oavsett hur man tänker och gör så är det väl trevligt om man kostar på sig att ge sina medmänniskor lite beröm.
  • Beckah82
    H e l e n a skrev 2008-08-29 11:07:19 följande:
    Apropå att kommentera osv: varför lägger knappt någon in bilder i bildtråden nuförtiden? Och de bilder som läggs in kommenteras knappt... (Vill ju inte tro att ni tycker min son är ful ) Kanske en del glömt att den undertråden finns eller så nöjer sig många med Bdb.
    Jag kommewr inte göra en ny bildtråd. Känns som att det är så få bilder som läggs upp så de kan lika gärna läggas här i snacktråden utan att det stör snacket

Jag kommenterar i bilddagboken så om samma bild hamnar i bildtråden här skriver jag nog inte hehe om du undrar varför jag inte kommenterar å så
  • Beckah82

Gomorron

Jag var ut igår men är inte bakis idag *wiiie*

Dock hungrier så nu får jag fixa frulle...men barnvakten har stökat ner i köket när han lagade mat till sig igår suck...

• Beckah82
    Halvblod skrev 2008-08-30 11:15:03 följande:
    Var iväg och fotograferade Leia igår, 59:- för fotografering och 2bilder (1färg och 1s/v). Ser fram emot att se resultate eftersom Leia var på sitt absolut värsta humör ever ever igår. Visst, vi fick henne att skratta men håret stod åt alla håll och både näsa och ögon var rödskrikna :-/
    Jisses så bra pris!
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2