• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • jelikas
    Pusselbiten86 skrev 2008-06-21 20:20:01 följande:
    Måste bara fråga här inne lite snabbt....Nu när vi var gravida med dessa små (stora ) bebisarna... var de många som hade svidningar i tuttarna 1 vecka innan ni testade ? 
    Nepp, men därimot kände jag mig dö fet helt plötsligt och kände att inga kläder passade fast de satt som vanligt och veckan efter var det plus på stickan.

Vad hade ni andra för symtom innan ni plusade??
  • Pusselbiten86

Jag hade VÄLDIGT ont i brösten... Och sen var de typ inget mer.. förnekade ju tt jag var gravid eftersom noah bara var liiite bbis

jelikan skrev 2008-06-21 21:03:10 följande:
    Nepp, men därimot kände jag mig dö fet helt plötsligt och kände att inga kläder passade fast de satt som vanligt och veckan efter var det plus på stickan.Vad hade ni andra för symtom innan ni plusade??
  • Beckah82

Mitt första symptom var att jag blev en fittigt otrevlig bitch (ja, värre än vanligt alltså) med svajigt humör.

Sen kom en svaaaag svag känsla av illamående i attacker  hela dagarna. sedan kom klådan i tuttarna.

• FruRundberg
    Måste bara fråga här inne lite snabbt....Nu när vi var gravida med dessa små (stora ) bebisarna... var de många som hade svidningar i tuttarna 1 vecka innan ni testade ? 
    Planerar ni ett tredje nu?
  • misan84

Hej på er!!
    vi har haft en kanon midsommar men shit vad det var mycket att städa idag efter 30 pers hehe Hampe han sov som en stock heeeela natten vilket förvånade många men tanke på att vi satt o spelade på en gitarr o sjöng:) sötungen!!
    hampe han äter både burk o hemlagat men vill gärna inte ha burkmat. Men smidigt när man är iväg hela dagarna ibland. Annars nått han verkligen älskar är jordgubbar. kan äta mängder:) han har inte reagerat på dem än skööönt. sen är smultron en favvo med, har en hel del i trädgården:)
    Nu sitter vi o kollar på fotboll o gottar oss mysigt:) fast jag spelar kort med sambons lillasyster:)

Måste ju berätta vad som hände häromdagen. Hampe fick gurkstänger vid middagen bara att han han tog en stor tugga. Såg plötsligt hur röd han blir i hela ansiktet o fick ingen lust. panikslagen som man blir drar man upp han o hänger han upp o ner när något i hjärnan säger detta är fel. kommer då på att shit lägg han på låret o slå i ryggen. allt detta går på nån sekund givetvis. o gurkbiten kommer ut!!! men värsta är att han har kvar den i munnen. jag blev ännu mer panikslagen o grät så gubben bad mig gå ut o han tog över o fick lugnt ut biten. Hampe var helt förkrossad o lessen. Men åt glatt mat efter o drack vatten. Jag ringde sjukvårdsu o dem lugnade mig o sa att vi gjort helt rätt o att vi inte behövde åka in eftersom han då mådde bra o åt mat. Men fy så otäckt det var o den paniken.. Fy.. hoppas man slipper uppleva den flera gånger.
    Puhh det blev långt...

(¯`°?.¸ ღ♥ Hampus 07-07-04 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • misan84

lust=luft

• Beckah82

Läskigt Misan. Hände med Victor i den här åldern också. Han satte i halsen och blev blå innan det lossnade så jag vet hur det känns, fruktansvärt.

• misan84
    Beckah82 skrev 2008-06-21 22:23:11 följande:
    Läskigt Misan. Hände med Victor i den här åldern också. Han satte i halsen och blev blå innan det lossnade så jag vet hur det känns, fruktansvärt.

Ja fy man hinner ju få tusen tankar i huvudet. är glad att sambon var hemma så han kunde ta över för fy vilken panil man hade o det gjorde allt värre för hampe med när jag var lessen.

Satt o läste om förlossningsforum nu shiiit vill föda igen hihi

• mrsbygg
    mina tuttar svällde bara nån dag innan bim..men dom gjorde aldrig ont eller nått sånt..
    Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Bärfis Bf 080710
  • mrsbygg

mja förlossing och grejjer. nog för att det bara var ett år sen sist så sitter man här igen haha..

drygt 2 veckor kvar. och mina sd har kommit tillbaka igen efter att ha tagit en paus.
    fast bebis bökar som aldrig förr och det gör juh så sjukt ont.
    hoppas den bestämmer sig för att kika ut snart trött på va gravid nu. det är juh så otroligt tråkigt nu efter snart 3 barn...suck

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Bärfis Bf 080710
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2