• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Beckah82
    Vos skrev 2008-06-24 09:29:36 följande:
    Precis.TH VAR bäst i Sverige innan, tills för något år sedan, men nu är dom inte det längre.så kolla upp lite.Vi bjöd hem en oberoende försäkringsman som kom hem gratis och pratade om olika försäkringar.Vill du ha namn och nummer säg till så inboxar jag
    Ja tack det skadar ju inte
  • mrsbygg

Vi har oxå länsförsäkringar till ungarna..

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Bärfis Bf 080710
  • Milla med killar

Vi har länsförsäkringar med till hela familjen..
    Shit vad det rinner här från alla håll
    Mens och svett*asgarv* går och duchar hehehe..
    Sprungit precis..pust..

• Beckah82

Jag har länsförsäkringar som hemförsäkring. Borde jag ha det till ungarna också då?

och kanske bilen går att ha på länsförsäkringar också när jag skaffar bil snart?

• Donna69
    Beckah82 skrev 2008-06-24 09:53:45 följande:
    Jag har länsförsäkringar som hemförsäkring. Borde jag ha det till ungarna också då?och kanske bilen går att ha på länsförsäkringar också när jag skaffar bil snart?
    vi har allt samlat hos folksam....blir lite billigare på en del då...helt ok!!!
  • Milla med killar

Milla med killar skrev 2008-06-24 09:52:42 följande:

Vi har länsförsäkringar med till hela familjen..Shit vad det rinner här från alla hållMens och svett*asgarv* går och duchar hehehe..Sprungit precis..pust..
    Vi har allt på läsförsäkringar, det blir bäst pris då och man kan förhandla lite...
  • Anns krypin
    Beckah82 skrev 2008-06-24 09:53:45 följande:
    Jag har länsförsäkringar som hemförsäkring. Borde jag ha det till ungarna också då?och kanske bilen går att ha på länsförsäkringar också när jag skaffar bil snart?
    Vi har dem flesta försäkringarna på Länsförsäkringar det är enklast så för oss.. Kolla runt på olika försäkringsbolag tycker jag, men vi är jätte nöjda me länsförsäkringar me tanke på att min man är sjuk & får bra stöd ifrån dem nu... Hans föräldrar teckande en banr-och ungdomsförsäkring åt honom där och den har vi haft nytta av verkligen å dem är inte alls krångliga att ha å göra me.
  • Milla med killar

Jaja...ska duscha snart .. bara lite armhävningar och situps först.

Theo han kan föresten inte heller gå än men han går efter en gåvagn och kan stå några sek utan stöd.
    Jag har föresten en bra ettårspresent som jag brukar ge mina 1-åringar.

1-årsfoto, smart eftersom det kostar en del. Ett tips

• Anns krypin

Milla med killar skrev 2008-06-24 09:58:50 följande:

Jaja...ska duscha snart.. bara lite armhävningar och situps först.Theo han kan föresten inte heller gå än men han går efter en gåvagn och kan stå några sek utan stöd.Jag har föresten en bra ettårspresent som jag brukar ge mina 1-åringar.1-årsfoto, smart eftersom det kostar en del. Ett tips
    vilket bra tips
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2