• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Halvblod
    Lindisen81 skrev 2008-06-23 09:57:52 följande:
    kom hem från bror min igår eftermiddag. bil-helvetet gick sönder efter 20 min bilfärd! brorsan får komma och köra oss till tåget, tåget är fullsatt! vi får vänta på en buss väl på bussen är inez sååå trött å skriker hela vägen hem, nästan.. tills hon somnar av utmattning! hemme vid ca 17-tiden, åkte från nyköping ca 11!!! kunde ju för fan åkt till spanien tur/retur! på tisdag el onsdag får vi hjälp att laga bilen, bränsleslang nånting som lossnat... sambon har semester nu, så idag åker vi in till stan en sväng. torsdag o fredag blir det köksbygge. inez e gnällig sen en vecka tillbaka suck! tror hon har jobbigt me tänderna...
    Jävla skitbilar!
    Men om det är till någon tröst så hade mina föräldrar det ännu värre då deras NYA (4år gammal och endast gått 4000mil) bil gick sönder i södra Tyskland då dom var på väg hem från EM. Redan nu har dom lagt ut 8000kr på bärgning till verkstad, extra natt boenden plus tågresa hem med typ 10st byten.
    Nu beräknas bilen kosta 20 000-30 000kr att laga plus att dom får frakta hem bilen.
    Snacka om att man kunde rest lyx för de pengarna
    Men dom kände sig lite tröstade när dom åkte med bärgaren och såg alla mosade bilar, då kändes inte pengarna så viktiga längre.
  • mrsbygg

Sams mage har oxå blivt knas igen. håller på försöker få tag på läkar tid just nu..
    Det är precis som kroppen inte orkar bryta ner maten å ta näringen eller nått.
    Han bajsar typ slem och hela matbitar..han har blivit en liten spinkis!! tur att han har å ta av...

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Bärfis Bf 080710
  • jennsans
    jelikan skrev 2008-06-23 12:15:32 följande:
    Sempers magdroppar fick min kompis tips om efter att hennes dotter hade vart magsjuk. Hon var knas i magen efteråt oxå och ca en vecka efter att de börjat med magdropparna så var hon som vanligt igen.
    tack för tipset! kanske ska provas!
  • Lindisen81

Halvblod; men fy så trist för dina föräldrar! ja våran bil va ju inte helt ny (-98;a) och den går enkelt att laga tydligen... jag som tyckte alla våra byten med bussar å tåg å 160 spänn åt skogen va skit =)

en till trist sak... va i stan idag, och Inez tappade en av sina fina nya kavat skor... som farmor köpt. vi ringde och bekännde det och hon blev ju helt ledsen... oops, inte mitt fel att ungen kastar av sig skorna ju. någon som säljer en vänster sko, kavat, strl 18, vit med små frukter framme vid tån? =)

• Prinsessan Zelda
    Lindisen81 skrev 2008-06-23 17:08:14 följande:
    Halvblod; men fy så trist för dina föräldrar! ja våran bil va ju inte helt ny (-98;a) och den går enkelt att laga tydligen... jag som tyckte alla våra byten med bussar å tåg å 160 spänn åt skogen va skit =)en till trist sak... va i stan idag, och Inez tappade en av sina fina nya kavat skor... som farmor köpt. vi ringde och bekännde det och hon blev ju helt ledsen... oops, inte mitt fel att ungen kastar av sig skorna ju. någon som säljer en vänster sko, kavat, strl 18, vit med små frukter framme vid tån? =)
    ska tänka på det
    bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Halvblod
    en till trist sak... va i stan idag, och Inez tappade en av sina fina nya kavat skor... som farmor köpt. vi ringde och bekännde det och hon blev ju helt ledsen... oops, inte mitt fel att ungen kastar av sig skorna ju. någon som säljer en vänster sko, kavat, strl 18, vit med små frukter framme vid tån? =)
    Nej va tråkigt!
    Men om jag hittar en vänstersko så skickar jag den direkt
  • ellenwesterlund
    Håll utkik på Tradera ...
  • Lindisen81
    ellenwesterlund skrev 2008-06-23 18:59:03 följande:
    Håll utkik på Tradera ...
    inboxa mig om det va nåt =) =) =)
  • misan84
    mrsbygg skrev 2008-06-23 13:32:50 följande:
    Sams mage har oxå blivt knas igen. håller på försöker få tag på läkar tid just nu..Det är precis som kroppen inte orkar bryta ner maten å ta näringen eller nått.Han bajsar typ slem och hela matbitar..han har blivit en liten spinkis!! tur att han har å ta av...
    sådan var hampe i tre veckor sen gick det över. Var hos läkaren men dem viste inte vad det var men när det slutade kom 2 tänder. vet inte om det kan ha nått samband... Hoppas han blir bättre snart!!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Hampus 07-07-04 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • tacky

detsamma. syrran var på vul idag och fick med sig en bild hem på den lill* som är 14 mm lång med ett pickande hjärta. hon får också extra täta koller, och det är bra tycker jag.

hoppas hoppas för våra systrars skull!

Jessa6 skrev 2008-06-23 08:14:53 följande:
    tacky: Usch ja det är så himla jobbigt känslomässigt. Hon skickade ett meddelande i natt och sa att det var ok, blödningen kunde komma från livmodertappen nu när det bildas så mycket nya blodkärl. Men hon ska åka till sin egen bm i veckan och se vad hon säger om det. Hon får ju en massa extra koller och så nu eftersom hon hade sån otur förra gången. Hoppas allt går bra för din syster denna gången, jag håller alla tummar och tår för henne och hennes lill*
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2