• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • H  e  l  e  n  a
    Jessa6 skrev 2008-06-22 22:03:44 följande:
    Fick precis ett meddelande av min syster igen, de var på väg in till akuten igen för hon blödde igen Usch vet inte om varken hon eller vi runt om pallar med ett missfall nu, HOPPAS, HOPPAS att det inte är någon fara...
    Fyy att ni ska behöva bli så rädda igen! Det FÅR ju inte vara något!
    (¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • Halvblod
    Fick precis ett meddelande av min syster igen, de var på väg in till akuten igen för hon blödde igen Usch vet inte om varken hon eller vi runt om pallar med ett missfall nu, HOPPAS, HOPPAS att det inte är någon fara...
    Håller tummarna att allt är bra!
  • FruRundberg
    Usch va jobbigt! Hoppas allt är ok att det är något tillfälligt bara. Bebis mådd ju bra sist iaf.. så man får tänka på det. Har du hört något annat än? Hur långt gången är hon?
  • tacky

jessa6: å fy vad jobbigt. sitter lite i samma situation själv. min syster har försökt få ett andra barn i flera år nu, men det blir bara massa missfall. nu är hon gravid i 8 veckan. åkte in för två veckor sedan och trodde hon hade fått ett missfall, men då pickade hjärtat på ul:et hon blöder lite då och då och är konstant orolig, förstås. och jag också! vill så gärna att de ska få sin efterlängtade bebbe

• Jessa6

tacky: Usch ja det är så himla jobbigt känslomässigt. Hon skickade ett meddelande i natt och sa att det var ok, blödningen kunde komma från livmodertappen nu när det bildas så mycket nya blodkärl. Men hon ska åka till sin egen bm i veckan och se vad hon säger om det. Hon får ju en massa extra koller och så nu eftersom hon hade sån otur förra gången. Hoppas allt går bra för din syster denna gången, jag håller alla tummar och tår för henne och hennes lill*

• H  e  l  e  n  a
    Jessa6 skrev 2008-06-23 08:14:53 följande:
    tacky: Usch ja det är så himla jobbigt känslomässigt. Hon skickade ett meddelande i natt och sa att det var ok, blödningen kunde komma från livmodertappen nu när det bildas så mycket nya blodkärl. Men hon ska åka till sin egen bm i veckan och se vad hon säger om det. Hon får ju en massa extra koller och så nu eftersom hon hade sån otur förra gången. Hoppas allt går bra för din syster denna gången, jag håller alla tummar och tår för henne och hennes lill*
    Åh vad skönt att det verkar vara ok men gud så nervigt för er alla!
  • ellenwesterlund

Så pissigt less!
    Det bara regnar. Less på att sitta hemma, jamen ut och hitta på något då tänker väl ni; öppna förskolan är sommartängd(inte för att jag bruka vara där ofta med det händer), har inte så överdrivet många kompisar och en av dom är måttligt intresserad av att umgås utan är hellre hemma hos sig och donar och umågs med sina grannar.
    Alla är så upptagna på sina håll med att träffa sina mammakompisar och flänga hit och dit.
    Allt blir faktiskt liiite jobbigare med två och det blir dubbelt jobb med allt så man är inte så pigg att åka någonstans alla dar heller och ingen vill komma hit så då blir man ensam ...

Nä nu är det slut gnällt, finns dom som har det värre (syftar på era inlägg här ovan om blödningar o mf o tråkigheter)

• H  e  l  e  n  a
    ellenwesterlund skrev 2008-06-23 08:19:46 följande:
    Så pissigt less!Det bara regnar. Less på att sitta hemma, jamen ut och hitta på något då tänker väl ni; öppna förskolan är sommartängd(inte för att jag bruka vara där ofta med det händer), har inte så överdrivet många kompisar och en av dom är måttligt intresserad av att umgås utan är hellre hemma hos sig och donar och umågs med sina grannar.Alla är så upptagna på sina håll med att träffa sina mammakompisar och flänga hit och dit.Allt blir faktiskt liiite jobbigare med två och det blir dubbelt jobb med allt så man är inte så pigg att åka någonstans alla dar heller och ingen vill komma hit så då blir man ensam ...Nä nu är det slut gnällt, finns dom som har det värre (syftar på era inlägg här ovan om blödningar o mf o tråkigheter)
    Tycker också att det är rätt trist och grått just nu. Förstår att det måste vara tufft med två att ta hand om! Kram till dig!
  • Anns krypin
    ellenwesterlund skrev 2008-06-23 08:19:46 följande:
    Så pissigt less!Det bara regnar. Less på att sitta hemma, jamen ut och hitta på något då tänker väl ni; öppna förskolan är sommartängd(inte för att jag bruka vara där ofta med det händer), har inte så överdrivet många kompisar och en av dom är måttligt intresserad av att umgås utan är hellre hemma hos sig och donar och umågs med sina grannar.Alla är så upptagna på sina håll med att träffa sina mammakompisar och flänga hit och dit.Allt blir faktiskt liiite jobbigare med två och det blir dubbelt jobb med allt så man är inte så pigg att åka någonstans alla dar heller och ingen vill komma hit så då blir man ensam ...Nä nu är det slut gnällt, finns dom som har det värre (syftar på era inlägg här ovan om blödningar o mf o tråkigheter)
    Du är inte ensam om att känna dej ensam , jag saknar verkligen öppnaföskolan där barnen kunde leka tillsammans å man var me dem, synd me sommar stängt.. vill oxå ha mer sol nu, då kan man ialla fall ut å gå..näre regnar tycker inte jag att det kul...
  • Anns krypin

Må säga att det är kul å se mini fara omkring i sin gåstol å dricka vatten ur sin lilla vatten flaska , gisses va hon kan dricka mycket då bara det inte kan bli för mycket???

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2