solstraalen skrev 2008-06-24 08:08:55 följande:
Josef e helt crazy.Han har ju tagit sina första skitvingliga steg och gör de titt som tätt nu,men han vågar inte slappna av så de ser livsfarligt ut då han försöker gå själv Eller om han står mot något och så är det en möbler kanske max 1m bort, då kanhan få för sig att bara slänga sig över dit. Han ska hela tiden göra massa saker som han inte alls kan nu, inte konstigt med alla hans blåmärken Igår börja han dessutom försöka klättra upp i soffan! Han lyckades inte tack o lov, de hoppas ja dröjer ett tag till innan han kan.Min äldsta grabb var väldigt tidig med att gå osv men han var oxå väldigt stadig, när han blev 11mån gick han hur bra som helst, mellersta, Saga gick sina första egna steg strax innan 15månader. Hade då gått runt möbler i över 5 månader. Så hon var stadig.Josef hade inte ens gått runt möbler en vecka då han släppte taget första gången, så förstå vingelheten
Hihi, modig (eller dumdristig?

) liten Josef!

Eskil går bara några steg (tror fyra är rekordet) mellan soffan/bordet och mig/sin pappa men har aldrig rest sig upp och börjat trava själv.
Halvblod skrev 2008-06-23 23:34:37 följande:
Brrrrr....här stormar det som om det vore värsta hösten.Ska försöka gå in och somna nu men det viner och slår så att det knappt går att höra sina egna tankar.Sommaren tillbaka nuuuuu, tack!!!
Samma här. Det är riktigt ruggigt ute, helskumt väder. Vill ju ha mera soool!
tacky skrev 2008-06-23 23:13:14 följande:
detsamma. syrran var på vul idag och fick med sig en bild hem på den lill* som är 14 mm lång med ett pickande hjärta. hon får också extra täta koller, och det är bra tycker jag. hoppas hoppas för våra systrars skull!
Skönt att hon blir kollad extra så hon kanske kan bli lite lugnad. Roligt med skruttbild (visst känns dte längesen man själv fick en?!)! :)-