• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Halvblod

Brrrrr....här stormar det som om det vore värsta hösten.
    Ska försöka gå in och somna nu men det viner och slår så att det knappt går att höra sina egna tankar.
    Sommaren tillbaka nuuuuu, tack!!!

• Donna69

idag fick sessan sin första 1 års-present....
    liiite scary - ja....LILL-snuttan lixom

• solstraalen

Josef e helt crazy.
    Han har ju tagit sina första skitvingliga steg och gör de titt som tätt nu,men han vågar inte slappna av så de ser livsfarligt ut då han försöker gå själv

Eller om han står mot något och så är det en möbler kanske max 1m bort, då kanhan få för sig att bara slänga sig över dit.

Han ska hela tiden göra massa saker som han inte alls kan nu, inte konstigt med alla hans blåmärken

Igår börja han dessutom försöka klättra upp i soffan! Han lyckades inte tack o lov, de hoppas ja dröjer ett tag till innan han kan.

Min äldsta grabb var väldigt tidig med att gå osv men han var oxå väldigt stadig, när han blev 11mån gick han hur bra som helst, mellersta, Saga gick sina första egna steg strax innan 15månader. Hade då gått runt möbler i över 5 månader. Så hon var stadig.

Josef hade inte ens gått runt möbler en vecka då han släppte taget första gången, så förstå vingelheten

• H  e  l  e  n  a
    solstraalen skrev 2008-06-24 08:08:55 följande:
    Josef e helt crazy.Han har ju tagit sina första skitvingliga steg och gör de titt som tätt nu,men han vågar inte slappna av så de ser livsfarligt ut då han försöker gå själv Eller om han står mot något och så är det en möbler kanske max 1m bort, då kanhan få för sig att bara slänga sig över dit. Han ska hela tiden göra massa saker som han inte alls kan nu, inte konstigt med alla hans blåmärken Igår börja han dessutom försöka klättra upp i soffan! Han lyckades inte tack o lov, de hoppas ja dröjer ett tag till innan han kan.Min äldsta grabb var väldigt tidig med att gå osv men han var oxå väldigt stadig, när han blev 11mån gick han hur bra som helst, mellersta, Saga gick sina första egna steg strax innan 15månader. Hade då gått runt möbler i över 5 månader. Så hon var stadig.Josef hade inte ens gått runt möbler en vecka då han släppte taget första gången, så förstå vingelheten
    Hihi, modig (eller dumdristig? ) liten Josef! Eskil går bara några steg (tror fyra är rekordet) mellan soffan/bordet och mig/sin pappa men har aldrig rest sig upp och börjat trava själv.
    Halvblod skrev 2008-06-23 23:34:37 följande:
    Brrrrr....här stormar det som om det vore värsta hösten.Ska försöka gå in och somna nu men det viner och slår så att det knappt går att höra sina egna tankar.Sommaren tillbaka nuuuuu, tack!!!
    Samma här. Det är riktigt ruggigt ute, helskumt väder. Vill ju ha mera soool!
    tacky skrev 2008-06-23 23:13:14 följande:
    detsamma. syrran var på vul idag och fick med sig en bild hem på den lill* som är 14 mm lång med ett pickande hjärta. hon får också extra täta koller, och det är bra tycker jag. hoppas hoppas för våra systrars skull!
    Skönt att hon blir kollad extra så hon kanske kan bli lite lugnad. Roligt med skruttbild (visst känns dte längesen man själv fick en?!)! :)-
    (¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • H  e  l  e  n  a
    H e l e n a skrev 2008-06-24 08:19:33 följande:
    Skönt att hon blir kollad extra så hon kanske kan bli lite lugnad. Roligt med skruttbild (visst känns dte längesen man själv fick en?!)! :)-
    Hahaha, fin smilgubbe jag fick till
    (¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • Beckah82

Någon som vill ha en extra bebis?

Gnääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääll

Jag hatar gnäll, gnäll är det värsta jag vet, jag är allergisk!

Okej när de busar och stojar och klättrar i gardinen och hoppar i soffan. Okej när de gapar och har sönder saker. Okej när de kastar mat på golvet och ritar på tapeten..

MEN GNÄLL GÖR MIG TOOOOOOOKIG I HUVUDET!!!!!!!

faaaaaaaaaan

• Beckah82

och jaaaaa jag veeet att ahn är sjuk och har feber och det egentligen är jättesynd om honom men mitt huvud går söööönder!

• solstraalen

beckah: nej tack =) Gnäll är vår vardag här tyvärr. Josef har hett temprament å blir sur extremt lätt. Så de räcker med honom =)

• jennsans

beckah: jo hade lika mycket gnäll här när han va sjuk o man kan bli knasig.. dock så är det övergående iallafall! o ja även om det egentligen är jättesynd om dem så blir det inte mindre jobbigt.. har han ätit något mer nu?? eller lika som igår? vi gav piggelin när han hade strejkat typ totalt hela dagen.. då vände hans humör raskt ;)

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2