Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
Tjejtriss skrev 2008-06-09 18:58:49 följande:
Åh, jag har tänkt på er idag! Vad bra att de tog dig på allvar och verkligen kollar upp henne nu!jompa skrev 2008-06-09 19:03:32 följande:
Vad skönt att ni fick ordentlig hjälp, det gör att man blir så mycket lugnare när man vet att de kollar upp de små. Hoppas att allt går bra.lillronya skrev 2008-06-09 19:02:12 följande:
Bra att ni får hjälp! Skönt att få allt det där med hjärtat kollat ordentligt. En av mina döttrar har också gjort alla de där undersökningarna, men det visade ingenting. Hon är frisk som tur är.Skrik i astmamasken är nog mer regel än undantag. Bit ihop och stålsätt dej. Jobbigt men det är så skönt när det sen hjälper.Kram på er och hoppas att allt snart blir bra!Så nu känns det äntligen som ett ljus börjar sippra fram långt där borta...äntligen är vi liksom på väg någonstans och de tar mig äntligen på fulla allvar och är övertygade de också om att allt inte står rätt till med Maia.
Mycket beror på att jag visade bilden på Maia där hon är alldeles blå om läppar och kinder...och den andra där hennes överkropp är liksom blåskimrande efter bad...han reagerade väldigt kraftigt på dom.