Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla skrev 2008-08-11 09:23:36 följande:
    God morgon!Ja, det blir kul att se Meandis nya kollektion. Hade ju party på förra och min säljare undrade om jag ville vara värdinna igen. Men jag tyckte att en del kläder höll sådär helt ärligt. Men velouren brukar ju vara bra.
    Nja tröjor & sånt har väl inte varit sååå bra enligt mig, men deras velour & frotté är väldigt bra tycker jag

Härligt med barnpassning!
    Vi har nästan aldrig barnvakt, men vi är vana vid det så tänker inte så mycket på det. Men visst ibland så önskar man inget annat än en liten stund för oss själva
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    jojoa75 skrev 2008-08-11 09:38:54 följande:
    Gomorron!
    God morgon!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    SmillaMilla skrev 2008-08-11 10:02:04 följande:
    Varning!Jag brukar ge Svea (och Anton när han var liten) barnmatslocken att leka/pilla med under matningen. Men igår satte Svea locket i halsen, eller ja det satte ju sig i munnen så hon varken kunde svälja eller andas eller stänga munnen. Vi fick bända upp munnen på henne och dra ut det. Då hade hon redan hunnit bli blå om munnen och var så klart väldigt chockad. En liten varning bara! 

Ojj fyyyyy vad hemskt!!! Tur att det gick bra!

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Nikki- Fiiiiiin shopping!!!!

Belladona- Sööööööta fiskeTara Önskar jag hittade en rosa midiapplejacka till Hilda, men verka svårt. Pojkarna har de gröna iaf, får trösta mig med det

Somnade visst 1 tim med Hilda, såååååå skönt!!! Missade jag nåt under den timmen? Någon lurv eller så?

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    nikki2006 skrev 2008-08-11 11:15:37 följande:
    inte vad jag vetTack för dina snälla ordHar du pingvinen till hilda eller du gillade inte den???

Åhhhh jag älskar pingvinsuiten med rosa kantband  Väntar bara på att Hilda ska växa i den

Vilken stl har du till Jessie?

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    belladona skrev 2008-08-11 11:29:23 följande:
    var finns den  att köpa ? är lite sugen på den ,fast jag har tröja + byxa i det printet
    Elva små troll Köööööööööööööööööööööööööööp
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    belladona skrev 2008-08-11 11:39:37 följande:
    fanns inte Taras storlek vill har 86
    Synd För den är verkligen underbar! Kanske finns i 86 men med röda kantband någonstanns?
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2008-08-11 12:36:20 följande:
    Nu kom postis, UTAN PAKET Jag som var 100 på att det skulle komma idag, näääh, nu blev jag ledsen...

Skickar en tröstkram
    Vet hur ledsen man blir när man verkligen är säker på att få paket. Det känns ju som en evighet att vänta till morgondagen.

Nu kom mannen hem med pizza, mums! Ses senare!

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

God kväll!!!!

Hemkommen från  Meandi-party! Köpte riktigt fina turkosa velourisar och cerisa till Hilda Annars var det inte mycket som imponerade mig....
    Dyrt är det ju också! En helt vanlig fleecejacka kostar 400 kr Förvånad enfärgad med ett monster på. För det priset får man ju "nästan" en jätte snygg lurv

Någon som vet om någon shop fått in randiga byxor och body och mössor???

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-08-11 20:47:51 följande:
    God kväll! Ja, jag sitter och funderar på om jag ska på Me&I-party på onsdag. Var inget som lockade mig när jag kollade på hemsidan. Köpte du inget mer eller? Tycker också det är dyrt. Brukar sitta och fundera på vad jag får i Katvig och Molo för samma pris som man får en tråkig tröja därifrån . Butte: Tack för hjälpen ! Ingen shopping, men grymt sugen som vanligt. Blir nog ingen shopping förrän nästa vecka när jag får lite Tradera-pengar.Är trött efter en låååång dag som började 4.30...Imorgon börjar Liam dagis ! Så spännande!! Han kommer nog älska det. Ilon får vara hemma ett tag till med mig och Ava .

Köpte den oranga klänningen med rosa igelkott till Hilda, Geisha-klänningen till mig, och varsin igelkottröja till pojkarna & velourisar då turkosa & cerisa
    Men geishaklänningen är jag tveksam om den passar...där hängde en stl S och den såg gigantisk ut! Köpte en xs, så får se om den passar, vill inte den ska sitta löst ju...

Synd de inte har alla storlekar så man kan prova, alltid bökigt att skicka tillbaka och dona..

Sååååå fina bilder på Ava, Ilon & Liam i bt!!!! ÄLskar också rymdtröjan, Love har den Och även miniapple & rosa midiapple Funderar på om jag ska köpa lite rosa midiapple på rean, den nya rosa midiapplen var ju lite blek tycker jag.

Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10