Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-08-11 21:04:50 följande:
    Hojta gärna till om du hittar rosa midiapple leggings stl 86 på rea, vill ha såna då jag blivit kär i de vi har nu men stl 80 kommer inte räcka hela hösten.
    Finns på Funkybaby Beställde precis därifrån.
    Jen80 skrev 2008-08-11 21:03:34 följande:
    Ok. Kollade på den oranga klänningen, men den såg så stor ut i halsen, men det kanske den inte är. Igelkott-tröjan blev jag lite sugen på till Ilon och kanske ett par velourisar till Ava. Annars hittade jag inget särskilt. Lite sugen på ett par velourisar till mig också, men de skulle jag aldrig gå ut i så det känns lite dyrt för ett par hemmabyxor. Har du testat deras velourbyxor och tunikor innan. det är en på T som går ut snart i stl 62/68 som jag är sugen på till Ava. Frågan är hur länge hon kan ha det. Vart kan man se nya midiapple? Har bara sett den röda och blå ju...ÄLSKAR verkligen rymdtröjan!!

Nya midiapple finns också på Funkybaby

Hilda har frottébyxorna från meandi i 62/68 och de kna hon ha nu. Men beställde ändå 74/80, verka vara braresår i bensluten och ställbar resår i midjan. Tänkte faktiskt inte på halsringningen på klänningen förrän du sa det, men nu ser jag ju det på hemsidan.Hoppas den är bättre IRL

• loveliva
    Mosen08 skrev 2008-08-11 21:52:35 följande:
    Citerar mig själv Nu hittade jag lila/vit men jag tycker mer att den ser ut som cerise/vit, nån som sett den irl?

Jag såg den IRL, men den är otoligt lik sommarens rosa/vit, ser ut att vara lite starkare rosa bara, inte lila direkt Fundersam

Då är den rosa färgen i nya orange/rosa mer lik lila. Skumt.....Men väääldigt fina ändå

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-08-11 21:55:47 följande:
    Ja fy, hon blev så hysteriskt ledsen så jag började fundera på om det hade hänt nåt på kroppen, men hon lugnade sig efter en stund. Mamman kände sig jättedum, men det kunde ju lika gärna varit Liam eller Ilon. Var ju inte alls meningen. Blev inget Me&I på T. Tur det för jag kände mig inte riktigt säker. Får köpa nåt på partyt ist .Har ni sett den grå/brun-randiga tröajn nånstans (bebis)?? eller den med trycket på magen (domino).
    Hmm ja de tittade jag på nyss ju....tror det var Lucky Little Me Är också sugen på domino nu
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-08-11 22:23:54 följande:
    camillaJ: Hoppas du mår bättre imorgon. Nu ska jag stänga av och gå och lägga mig. God natt på er!!
    God natt!!!!

NovJenny- Fina barn i bt!!! Vad duktig Lilly är! Hon kryper nog snart då Hilda ålar mest runt
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    jompa skrev 2008-08-11 22:33:00 följande:
    Nä tjejer nu säger jag gonatt och går och lägger mig. Hoppas på lurvar imorgon
    God natt! Sov gott
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    vermilion skrev 2008-08-11 22:36:03 följande:
    Nån svensk shop som fått in Småfolk förresten?
    Rackamaja har lite, men säljer endast i butik än så länge
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Ska hänga upp tväten nu och sen sooooova

God natt!!!!!!!

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    jompa skrev 2008-08-12 07:56:22 följande:
    God morgon alla shoppinggalna Sover alla ännu?
    Jag är här mitt i tilldagisstressen

Om jag ska vara ärlig så var det INGET jag vill ha av det som visades av NS Förvånad Gillade du nya kollektionen?
    Men det är ju bara bra, för det är MASSOR Molosar jag vill ha
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-08-12 09:15:01 följande:
    Kikar bara in en snabbis. Idag är det inskolning för Liam. Så spännande !!
    Lycka till!!!! Hoppas han gillar det
    Vi har precis lämnat Melker, Love är ledig på tisdagar. Lite skönt att "bara" ha 2 småttingar hemma
    I morgon är Melker ledig och Love på dagis.
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Buttelina skrev 2008-08-12 09:43:14 följande:
    hej tjejer
    Helluuuuu!
    Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10