Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
jompa skrev 2008-08-11 21:04:50 följande:
Hojta gärna till om du hittar rosa midiapple leggings stl 86 på rea, vill ha såna då jag blivit kär i de vi har nu men stl 80 kommer inte räcka hela hösten.
Jen80 skrev 2008-08-11 21:03:34 följande:
Ok. Kollade på den oranga klänningen, men den såg så stor ut i halsen, men det kanske den inte är. Igelkott-tröjan blev jag lite sugen på till Ilon och kanske ett par velourisar till Ava. Annars hittade jag inget särskilt. Lite sugen på ett par velourisar till mig också, men de skulle jag aldrig gå ut i så det känns lite dyrt för ett par hemmabyxor. Har du testat deras velourbyxor och tunikor innan. det är en på T som går ut snart i stl 62/68 som jag är sugen på till Ava. Frågan är hur länge hon kan ha det. Vart kan man se nya midiapple? Har bara sett den röda och blå ju...ÄLSKAR verkligen rymdtröjan!!Nya midiapple finns också på Funkybaby
Hilda har frottébyxorna från meandi i 62/68 och de kna hon ha nu. Men beställde ändå 74/80, verka vara braresår i bensluten och ställbar resår i midjan. Tänkte faktiskt inte på halsringningen på klänningen förrän du sa det, men nu ser jag ju det på hemsidan.Hoppas den är bättre IRL