Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Angelinah skrev 2008-08-12 09:51:19 följande:
    hej på er kikar in en stund från ett regnigt varberg...har det kommit nåt nytt de senaste dagarna som man missat?
    Hej! Hoppas ni har det bra trots regnet
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Angelinah skrev 2008-08-12 09:59:36 följande:
    åååå... den e jag riktigt nyfiken på!!  *måste kolla*
    Trevligt med Gekås
    Varberg är en underbar sommarstad tycker jag! Har varit där varenda sommar sedan jag föddes!
    Har ni stuga där?
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Angelinah skrev 2008-08-12 10:10:06 följande:
    ja, de e verkligen kanon här!! Nä, vi har inte egen stuga, utan det är en bekant som har huset, vi får låna det alldeles gratis på sommaren, 2 min till stranden och alla bekvämligheter såsom tvättmaskin,micro,tv,dvd... ja de är mer ett hus än en stuga var brukar ni vara? vi är på getterön Tofflan-- japp, hittils så är vi kvar här
    Vi brukar också vara på Getterön!!! Niiiice strand där!
    Låter ju toppen med gratis hus!
    Vi har haft husvagn uppställd där från april-okt. Men nu när jag har en egen "liten" familj brukar vi hyra stuga eller bo några nätter på hotell
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Nikki- Söta Jessie & fin kombo

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    siciliana skrev 2008-08-12 11:14:22 följande:
    Wow, Varberg, my hometown. Då kan jag ju tipsa om Mello, en trappa ner, och komin. De har i tur och ordning; molo och katvig, småfolk och villervalla. Men det vet ni antagligen redan! Sorry, jag skriver aldrig, helt omöjligt att hinna med i er takt, men jag kollar alltid in allas fina barn i bildtråden!
    Åhh! Ligger de i centrum? Vilka gator?
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Söööööta Milo i bt  De byxorna är såååååå fina!!!!!! Har funderat länge nu men nu MÅSTE jag nog köpa dem till Melker också, Hilda har dem och de är ju super med mudden, me like
    Hur lång är Milo? Vilken stl har han i byxorna?

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    siciliana skrev 2008-08-12 11:39:43 följande:
    Mello ligger på borgmästargatan, ungefär vid Face eller nilson om du vet? Komin ligger precis vid torget, nordea och torggrillen. Och En trappa ner, som är en jättemysig butik, ligger mittemot sparbanken på kungsgatan.Sen, varberg är ju varberg, ingen utav dem har något jätteutbud...
    Tack!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    J esssica skrev 2008-08-12 11:44:49 följande:
    Fy vad fult gjort! klart du ska få tillbaka dina pengar!
    Verkligen dålig stil Skrikandes Hur vill någon ens sälja något som är full av fläckar?
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Ska laga lunch nu

Bye bye!!!

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    nikki2006 skrev 2008-08-12 11:59:58 följande:
    tack så mycket och jag ser att du bytt bild åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh jätte fin
    Tack
    Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10