• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjejtriss skrev 2008-08-08 09:09:25 följande:
    Jodå, jag har iofs 130 auktioner ute, men de går inte ut förrän 18-19:e så folk kan betala vid bb/lön/fp
    oj va många :) denna gpngen har jag faktiskt slängt ut lite på pops hemsidsa orkar inte lägga ut overaller o annat.. men var det du som använde dej av powerlister???
  • Emmsan
    loveliva skrev 2008-08-08 09:22:45 följande:
    Emmsan- UUUUUUUUT med alla kläder på T nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du har ju en hel del nytt som säkertgår jätte bra nu
    jaaaa jag ska... ska bara du vet.... jag hatar allt jobb det innebär speciellt när det är så mycket hm men man kanske skulle använda sig av tradera automatiska vinnarmail så slipper man sitta o maila 99 st på sena kvällen ;)
  • Emmsan
    Duntoffla skrev 2008-08-08 09:28:00 följande:
    Ja, det var lite svårt att tyda då de ändrar namn. Och när vi ändå är lite OT...är det någon som vet hur POPs vinteroverall är? Bra? Dålig?
    vi har alltid haft pops vinteroveraller men nu får det va nog de är tokvarma o ganska tjocka om man jämför med molos som jag tycker är mjukare o smidigare hur gammalt är barnet som ska ha overallen?
  • Emmsan
    Duntoffla skrev 2008-08-08 09:31:27 följande:
    Jag har sen ett tag gått över till det automatiska vinnarmailet. Så mycket smidigare att slippa sitta och skicka massa mail. Är det samma köpare på flera auktioner så kan man ju skicka totalen till dem.
    hm då ska jag testa det  har tagit mej 2 timmar bara att maila förut ingen som kör med powerlister? för o nackdelar med det?
  • Emmsan
    Duntoffla skrev 2008-08-08 09:53:38 följande:
    Jag kör Powerlister. Supersmidigt! Du kan ju lägga in auktionerna när som helst och sen bara klicka upp dem på den tid du vill ha dem inne. Man kan även välja tidsintervall då den lägger upp. Jag förberedde mina en dag förra veckan och la sen in dem någon kväll senare.
    ahh det jag inte ville var att alla skulle sluta samtidigt men det kan man välja själv då alltså.. inte kul om det är ngn som vill buda på mer än en grej o alla slutar exakt på minuten nu ska jag börja jobba då :)
  • Emmsan
    Duntoffla skrev 2008-08-08 09:59:17 följande:
    Du kan även spara ner dem i olika listor. En som slutar en dag, en annan lista med sånt som slutar en annan dag.  Och sen kan du välja att de läggs upp med ett intervall på flera minuter (du kan säkert välja timmar också) Jag har kört 1 min intervall men det går att ändra
    åhh ja det låter som om jag verkligen måste testa :) får hojta om jag inte fattar va ;)
  • Emmsan
    ängeln83 skrev 2008-08-08 15:06:30 följande:
    Nu har jag lagt in bilder i BT när Liam provar dom nyaste Molo tröjorna, trodde 92 skulle vara större men dom var ganska lagom, är glad att jag inte tog 86. Skönt med lite att växa i också. Favoriten är nog ändå Domino, helt underbar, och jätte fin ihop med NS jeansen, dom andra passade sådär ihop med just dom jeansen.
    kalasfin han passar verkligen i den turkosa... lillplutten ;)
  • Emmsan
    ängeln83 skrev 2008-08-08 15:10:26 följande:
    Fiiiinfiiiina, o nu längtar jag tills på måndag då dom andra 2 kommer. Mm, speciellt Domino, har passar bra i murrigare färger. Men jag är liiiite tveksam till turkosa stars, trodde jag skulle gilla den passa men det är nåt som inte riktigt stämmer.
    åhh den gillade ju jag bäst hihi ;)
  • Emmsan

neeed help ngn som använder powerlister på tradera????

• Emmsan
    Tjejtriss skrev 2008-08-09 21:22:38 följande:
    japp, vad behöver du hjälp med?
    åhhhunderbara du :) jo.. när jag lagt alla i listan kan jag välja NÄR de ska starta eller måste jag starta dem på en ggn?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10