• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjejtriss skrev 2008-08-09 21:27:30 följande:
    Du kan spara filen och sen öppna den igen, när du vill. Då kan du fylla på med fler auktioner eller välja att ladda upp dem just då Du behöver alltså inte ladda upp dem just nu, utan spara du filen om du vill det
    hm helst vill jag ladda upp dem nu men att de startar imorgon hahaha men det går inte va? utan jag måste sitta vid datorn o starta dem själv?
  • Emmsan
    belladona skrev 2008-08-09 21:31:35 följande:
    du kan inte välja när du kör den dock kan du lägga upp dem i grupper när du lägger in dem .Du kan lägga in tex i kväll ,välj spara som  xxx och köra powern i morgon kl 21 då starta alla ,du kan välja hur många min du vill har i mellan,bra är tex 3 min om någon vill bjuda på flera av dina auktioner.
    mmm ok då e jag med...
  • Emmsan
    futura skrev 2008-08-10 01:34:04 följande:
    Måste bara få berätta! Jag har köpt en regnbågs molo overall på 60%!!! Fick den för 478 kr! Jag är så lycklig. Jag har gått å drömt om den. Gud är god!
    åhh grattis det fanns inte fler kvar??
  • Emmsan
    gosmamman skrev 2008-08-10 08:17:45 följande:
    Godmorgon, vi har varit upp ett tag men jag kikar bara in en snabbis. Ska strax bänka mig med en kopp te i soffan.GUUUD var ni är natt pigga, ni orkar alltså sita här o skriva till kl 02 nästan. Det är värt en eloge
    puuuh ÄR INTE PIGG :( satt med den där powerlistern heeela natten men men nu ligger 124 färska o bara väntar på att bli igångsatta puh det blir inte kul att packa dem ....
    det tråkiga är att eftersom vi åker idag så hinner jag inte starta dem föränns tisdag när vi kommer hem .... :(
  • Emmsan
    lillronya skrev 2008-08-10 10:18:14 följande:
    Jisses vad du har varit duktig!!
    mmm det kan bli många lurvar för de pengarna
  • Emmsan

duntoffla!! ang färger på lurvarna jag har faktiskt INGEN koll på vad som kommer har missat all diskussion om färgerna här inne ja förutom en grå m blå kantband va? jag får väl vänta med spänning tills de kommer på hemsidan ;) vet att jag helst vill ha en blå  el illgrön lurvoverall till lilleman o hoppas på det iallafall

• Emmsan
    Duntoffla skrev 2008-08-10 10:40:24 följande:
    Jag tror i alla fall att Poppilopp ska ta hem den blåa. Det blir kul att se alla färger mer ordentligt. Funderar på brun eller grå och ev en röd.
    åhh kommer det rödddd? vet du vilken färg på kantbanden???
  • Emmsan

halooooj hemma från en UNDERBAR  shopping tur i malmö... tuuusen tack "butte" för all shopping hjälp ;) 

• Emmsan
    Lourdes skrev 2008-08-12 22:05:04 följande:
    kunde blivit mer ;) men jag fick tag på en gul/gul veloursuit katvig 50% sen va jag på bombom tag 5 rea plagg bet för 3 där blev det tre velourjackor 1 par velour snickar byxor o en molo utter body :) det sista vi gjorde va uni o lite villervalla så jag e heeelnöjd skule ALDRIG hittat dessa butiker utan buttes hjälp :)
  • Emmsan
    Lourdes skrev 2008-08-12 22:05:04 följande:
    kunde blivit mer ;) men jag fick tag på en gul/gul veloursuit katvig 50% sen va jag på bombom tag 5 rea plagg bet för 3 där blev det tre velourjackor 1 par velour snickar byxor o en molo utter body :) det sista vi gjorde va uni o lite villervalla så jag e heeelnöjd skule ALDRIG hittat dessa butiker utan buttes hjälp :)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10