• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-08-17 10:21:24 följande:
    Ja man kanske ska kolla in en sån istället. Eller en Remia för dom är nog bra här nere.
    ahh reima har jag ingen koll på men är inte de jätte varma oxå??
  • Emmsan
    Tjollabolla skrev 2008-08-17 10:24:33 följande:
    Nej jag tror dom är ganska tunna, men ändå står emot kylan om det blir kallt. Min kusin hade en sån ett år och dom tyckte den var toppen iaf...
    ok då ska jag oxå kolla in en sån
  • Emmsan

godmorgon girls nu håller vi tummarna att lurvarna kommer denna veckan vaaaaaa har 111 tradera paket som ska packas idag bläää men kul är det när pengarna rullar in.. tycker tradera har tagit sej bra igen ;)

• Emmsan
    vermilion skrev 2008-08-18 08:16:50 följande:
    Tror jag hade typ 10 av dina auktioner i minneslistan, och hur många kom jag ihåg tror du? Glömmer _alltid_ allting! Mitt nya motto.
    åhh va synd:( jag brukar oxå alltid glömma bort  o man blir så jäkla suuuuur.. men nu e det dags att ta tag i nästa laddning med ytterkläder denna ggn puh ;) vi har rensat heeela huset o det känns så könt att bli av med allt som ligger men gud vad man hittar grejer tex vad ska mina 2 stora killar med 6 st pop manchesterjackor till!!!??? snacka om att va shoppingstörd o "glömma bort" hahahaah
  • Emmsan

föressten behöver lite råd.. mina killar har varsitt wct set från nova star men vi har inte använt dem så mycket pga luvan e lite rädd om de fastnar o nu tänker jag att det materialet e ju inge vidare nu när det blir kallt.. de är ju sååå fina men ska jag sälja dem o köpa nya nova jeans  o de nya mjukisbrallorna istället tror ni att jag ångrar mej??? OBS ingen ANNONS

• Emmsan
    jompa skrev 2008-08-18 08:32:25 följande:
    Tror inte du ångrar dig, alla NS kläder är ju super.
    braaaa   då gör jag så.. eftersom wct seten e liite mindre hållbara än jeans har vi ju knappt vågat använda dem heller hahah tänk o kasa ner för en sten med det materialet ;)
  • Emmsan
    Buttelina skrev 2008-08-18 08:54:33 följande:
    oj 111st det var inte illa! får man fråga hur mycket det gav? jag fick in 1560kr på 11 auktioner igår och jag känner mig nööööjd godmorgon alla
    mmm många blev det .. hahah ja man får fråga ca 8500 ;) men det va mycket bebis o tyvärr ger ju inte de så mycket men de större storlekarna gick kalas
  • Emmsan
    Andaloal skrev 2008-08-18 09:12:54 följande:
    Lite OT fråga. tror ni man kan lägga ut en Reima fleece på Tradera nu? Går reima bra där?Är bara en bebisfleece i strl 74 Men i fin fint skick.Om jag lägger den på 1 krona borde ju folk bjuda mer eller?
    det är läge att lägga ut höstkläder nu innan marknaden blir mätad så skynda på ;)
  • Emmsan
    nikki2006 skrev 2008-08-18 09:21:00 följande:
    Var det bara märkes eller? För jag har lite märkes men mest annat typ kapp ahl och lindex. 55 auktioner och mina är bara uppe i 1100 och hälften har inte ens bud suck. Länktar tills jag bara har märkeskläder att sälja.Super kul att dina gick bra
    bara po.p.. nåt molo.. men jag ska adldrig mer köpa nya bebiskläder typ stl 56... bättre o satsa på begagnat man får knappt ingenting för de minsta storlekarna tyvärr :(
  • Emmsan
    lillronya skrev 2008-08-18 09:28:00 följande:
    Jag har inte några mäekeskläder att sälja ännu. Längtar också till dess. De få jag hade tingade en kompis så jag får ju de sålda iaf.
    tyvärr är det ju så att om man köper kläder på hm kappahl mmm så kan man lika gärna kasta pengarna i sjön:( jag handlar bara märkeskläder till mina o har alltid gjort för då vet jag att jag kan sälja dem o köpa nytt!! enstaka plagg har jag köpt på hm som tex jeans nån gång men det är bara att kasta dem tyvärr:( även mina släktingar vet om att det är såhär så vi får bara märkes kläder i present då vet de att de gynnar barnens nya kläder hela tiden o det är ju toppen tex min mamma köper melkers molo overall i sen doppresent då vet hon att hon bidrar till mer än 60% på en ny overall varje år .. pga detta säger heller aldrig min man något om en body tex kostar 200-300 kr för han vet att det är en investering ;) därmot gnäller han om jag köper något på hm
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10