Inlägg från: Infinite Joy |Visa alla inlägg
  • Infinite Joy

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Infinite Joy skrev 2008-06-18 17:59:14 följande:
    Var ock inhandlade bred resår till våra rosa velourisar idag. Hittade en som var lika bred som mudden. Ska försöka fixa det ikväll. Kan ta foto sedan om du vill se.
    Oj måste ha citerat fel... svarade alltså på resår till katvigvelour....
  • Infinite Joy

Åh, vilka fina barn och kläder i bt. Känns som om jag säger det varje dag, men det är verkligen så....

• Infinite Joy
    Duntoffla skrev 2008-06-18 18:14:11 följande:
    Visst blir man så glad varje gång man tittar in där?
    Ja, på riktigt. Det enda som är tråkigt att man vill ha typ ALLT! Skrattande
  • Infinite Joy
    jojoa75 skrev 2008-06-18 19:09:42 följande:
    Ja, gärna! Provade dom i 92 till Emma, de sitter inte bra i midjan, de kasar ner hela tiden. Såg det på nån i bt oxå, tror det var Milo, alltså att hans katvig velourisar kasar ner lite i midjan.Man ska kanske sätta resår på båda ställena?
    Nu har jag skuyndat mig att fixa ena benet och fotat innn dottern skulle sova. Resåren som redan finns i midjan räcker för henne. Blev lite knöligt med tyget, men går att fördela jämnt. Glömde bara av det i all hast. Bilder finns i bt.
  • Infinite Joy
    gosmamman skrev 2008-06-18 20:47:04 följande:
    Nervöst???? här rullar sex and the city hela kvällen, sambon sitter på puben å kollar fotbollen
    Åh, vad mysigt du måste ha. Är det filmen?
  • Infinite Joy

isold; bra sprunget!

Snygg MAT-jackan är. Blir också lite sugen. Hur är molos anorak förresten?

jojoa: fattar inte hellervarför de gör de vida länst ner.... helknasigt!

• Infinite Joy
    jojoa75 skrev 2008-06-18 22:05:36 följande:
    Tack! Ja, hon vet verkligen vad hon vill... maken till envisare barn finns inte... Men såååå go ändå, o det är ju tur! Isold: grymt impad av ditt springande.. min motionering är såhär: jaga Emma när hon rymmer (japp, hon rymmer, bryr sig inte, bara går utan att kolla om man är med eller inte), gå ut med hunden o samtidigt hålla koll på två barn som springer åt varsitt håll (tur man har en flockhund så att han hjälper mig ), städa, klippa gräs, slipa, måla, sitta här o öva fingrarna på tangenterna, stå o gå på jobb... Ja, det är väl det hela Var medlem på gym tidigare, men flyttade ut till förort o sen blev det så hiiiimla bökigt att ta sig in till stan till det där gymmet, så man bara orkade inte (bodde granne med gymmet innan o var därav där ganska ofta, iaf minst en gång i halvåret )
    Haha... påminner om mig. Jag och sambon träffades på gymet och vi lovade varandra dyrt och heliugt att vi aldrig skullesluta träna..... har inte tränat på snart 3 år. Måste ta tag i det.
  • Infinite Joy

lilronya: stolt med all rätt! Att börja gå är stort.

Hittade nu en kanintröja (molo) på trendsales, men hur 17 ska  man kunna buda på danska?! Tråkigt att man inte fattar ngnting då jag verkligen suktar efter kaniner....

• Infinite Joy

Hoppas på byxleverans idag och kanske mina midiaple med....

Varmt idag. Grannen är bortrest och han har sagt att vi får använda hans sandstrand då han är borta. Ska försöka komma mig iväg dit... haha, är ju iofs inte direkr långt att gå över gatan, men lite bökigt att vakta tösen och ha med bebis.

Någon som fått nåt skoj idag?

• Infinite Joy
    jompa skrev 2008-06-19 08:41:35 följande:
    Hon vaknar till och sätter sig upp i sängen och börjar grina. På kvällen går man in varje halvtimme sen när mannen gått och lagt sig så brukar det ta en halvtimme ungefär sen får jag gå in och lägga mig hos henne och då håller hon på och drar mig i håret hela natten, vet inte riktigt hur ofta hon vaknar då man är ju helt groggy varje gång och är knappt vaken.Har hållt på sen hon var 6 mån och nu är hon 13mån.
    Vår dotter vaknade också minst en gång i timmen och skrek från ca 3 mån till drygt 12 mån. Vi löste det med vår egen 5-minmetod. Alltså inte att vi gick ut ur rummet och så, utan vända oss bara med ryggen och så gav vi nappen och klappade om henne när vi kände att det behövdes. Ville på så vis lära henne att somna själv utan att behöva buffa henne i baken. Klättrade hon på oss fick hon göra det. Bara efter typ 3 dagar sov hon mkt mkt bättre. Doch vaknar hon fortfarande ngn gång varje natt och hon är nu nyss fyllda 2. Men nu känner man inte av sömnbrisaten iaf, trots en till på 3,5 månad. Hoppas inte han börjar strula bara....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10