Inlägg från: Infinite Joy |Visa alla inlägg
  • Infinite Joy

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Zvartaliljan skrev 2008-06-19 09:15:03 följande:
    Ja hon har dreadlocks varje morgon Heeemskt torrt och frissigt. Alltid varit så och därför jag får klippa henne hela tiden Ingen som har något bra tips på spraybalsam som man kan ha till barn? Vet att filabel sålde såna där specialprylar men känns dyrt med frakten från dk...
    Vår dotter hade också dreadsliknande hår tidigare. Har testat en massa barnschampoon till henne och nu har vi hittat som gör hennes hår underbart och lättkammat. Weledas barnschampoo (och kroppstvätt i ett). Tycker det funkar kanon. Er tjej kanske har långre hår än vår*? Minns inte riktigt....
  • Infinite Joy

Ja, superlyxigt med egen strand. Grannen är borta 2 veckor, hemma 2 veckor, borta 2...... synd bara att vi ska flytta om några veckor. Är oftast varmare i "havet" än i vår pool faktiskt. Vi bor i Stockholm.... men under tuppluren verkar solen ha försvunnit och blåsten kommit åter.

Byxorna som jag beställde från rumba igår har kommit. Matador som jag beställde i måndags syns dock inte till....

Angelinah: hoppas vagnen håller denna gång. Vad är det för nytt de har börjat med?

• Infinite Joy

En ot-fråga, men vad tycker ni.... tröja eller klänning i fairytale från plastisock? Deras leggings eller molos randiga byxor till?

• Infinite Joy

Zvartaliljan: kikade i bt och såg din söta dotters hår. Precis som vår tös brukade se ut fick jag uppfattningen om av bilden. Testa Weleda tycker jag. 89 kr tror jag de tar för en tub.

• Infinite Joy
    Tjollabolla skrev 2008-06-19 13:30:03 följande:
    Åh jag tycker Thea var såå fin i sitt så jag röstar på det!
    Det var gulltjejen med olobyxor va? Var där jag såg det, härmapa som jag är. Men hennes mamma sa att hon hade allt från fairytale. Tröja eller klänning då? Tröja kanske..... eller klänning....
  • Infinite Joy

Loveliva: förstår inte hur en bebis kan vara så där söt som din lilla Hilda...... hon måste vara en sådan där ovanlig sort som alla tycker är supergullig.

• Infinite Joy

Jag har en superfin rådjursdräkt (rådjuret fint placerat på framsidan och en gudomligt lugn baksida) i storlek 80. Den ligger fint i lådan och väntar på att lillebror ska växa. Längtar inte till den ska säljas.

jompa: vet inte riktigt vad du är ute efter, men du kan altid kika här http://tinytots.se/Article.aspx?cat=130

Hae mysr och tittat på "a cup of love". Rekommenderas!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10