Inlägg från: Infinite Joy |Visa alla inlägg
  • Infinite Joy

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Har fått tag på ett par lila mini rodini jeans, men vet  inte om storleken räcker. Någon som har 80/86? Och i så fall, vilken storlek på barn har ni?

• Infinite Joy
    tvåsmå skrev 2008-06-24 12:01:08 följande:
    Prova att ringa www.Toddler.se, dom kanske har i butiken
    ringde ditjust och frågade efter milkshake just för att jag såg att det efterlystet.... fanns inte tyvärr.
  • Infinite Joy

Förlåt om jag är ot.... men hur är Nova Stars wct i storlek? Kan man gå upp en storlek med tanke på muddarna?

• Infinite Joy
    Angelinah skrev 2008-06-24 13:05:43 följande:
    Kan ju slänga in mitt första syprojekt med nya maskinen åxå Hål för sidoselen kvar nu bara..rätt somrig och fin va
    Min första tanke när jag såg vagnen var "somrig och fin"... precis som du skrtev längre ner. Haha!  Tänk om jag också kunde sy...
  • Infinite Joy
    Angelinah: kanske värt ett försök..... men symaskin äger jag inte. Hur mycket betalde du för din nya?
  • Infinite Joy

Snygga kläder ni har shoppat!! Hur var gröna grodorna från småfolk irl? Lite sugen på den till sonen....

• Infinite Joy

Men då får det bli wct-byxor i 86 och jacka i 92. Tänkte att hon kanske kunde ha 92 på byxorna med iom att hon har 92 på katvigvelouren och de passar ju nu nöär jag sydde in resår.

• Infinite Joy
    havsvind skrev 2008-06-24 14:37:33 följande:
    Jag beställde från Hippo igår istl 86 blå och rosa, men nu ringde hon precis och sa att de blå var slut i både 80 och 86, så det fick bli rosa i 80 och 86 istället!Det hade tydligen bara svischat till med Katvigvelouren igårkväll!Hmm, undrar varför?
    Haha, ja undra? Jag började också fundera på att köpa en rosa-vit i 92 och göra mig av med 86:an så jag kan ha den längre. Men har ju bara använt den 2 ggr....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10