Inlägg från: Infinite Joy |Visa alla inlägg
  • Infinite Joy

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Glad midsommar önskar jag er alla!

• Infinite Joy

Kikade in i bt på alla fina barn.

Är på jakt efter olika plagg så jag blir inte långvarig här.... kikar bara på länkarna....

• Infinite Joy

God kväll på er!

Har varit en riktig latmask både på att läsa och skriva sista dagarna.

Jompa: verkar lösa sig med direktleverans till dig.

hvsvind: nu vert jag inte riktigt vad din storlekfråga var, men vår dotter har 86 och hon är 2 år lite drygt. Jämförde nya och gamla färger till lillkillen och den nya ljusblå i 68 var större än den gamla gröna i 74.

• Infinite Joy
    jompa skrev 2008-06-23 21:00:34 följande:
    Åh vad bra, tackar för hjälpen.inboxar du mig din adress.
    Ska bara få klartecken först så att det inte strular med storleken. Sista mailet frågade de om jag skulle ha 80/86, men jag tror att det ska vara lugnt.
  • Infinite Joy
    Milliemolly skrev 2008-06-23 21:02:55 följande:
    [citat]Hallo! Hoppas alla haft en skön midsommar! Ohh på fredag åker jag och min bästa väninna på tjejhelg till Köpenhamn!!! Hoppas på lite bra reashopping!! Någon som har några bar tips på var man köper mycket ESL, Molo och Katvig??? Lite svårt att hålla fingrarna borta från de svenska shopparna nu när det börjar bli riktigt mycket rea där också...men jag ska försöka vänta![/citatdet är 30% rea på molo på magasin de nord
    de som säljer ruskovilla?
  • Infinite Joy
    havsvind skrev 2008-06-23 21:06:54 följande:
    Oj då, är din tjej normalstor?
    Hmm... vet inte om du missförstod, men 68 köpt jag till min son snart 4 mån.

Dottern som fick en 86:a har börjat gå över till 92 i molos tröjor bl. a. även om 86 fortfarande passar (men på precisen). Hon har en rosa-vit, vilket ju betyder att den är större än "gamla" 92:or.
  • Infinite Joy
    Milliemolly skrev 2008-06-23 21:08:30 följande:
    Infinite Joy skrev 2008-06-23 21:04:16 följande: vad är det???????????????magasin du nord är ett stor varuhus typ NKde säljer alla möjliga märkeskläder osv.uppdelat ung. som NK
    Haha, tänkte väl. Mgasin du nord i verige säljer ruskovilla som har överlägsna ullkläder.
  • Infinite Joy
    havsvind skrev 2008-06-23 21:24:37 följande:
    Nä nu blev det fel, jag menade ju såklart inte att ifrågasätta om din tjej är normalstor eller inte...Buttes lillkille har 86 i stl och är 14 månader, det var därför jag tyckte att det var stor skillnad, blir så osäker på vilken storlek jag ska köpa!!
    Oj, men är han normalstor?? Flört
    Nej, jag tog inte illa upp. Vi försökte mäta henne här hemma och fick henne då till ca 85 cm och tror hon väger runt 12 kg. Har butte ngn av vårens färger?
    Bild på hur jackan sitter finns under sommar i mitt galleri om du vill se.
    Hur gammal kommer ditt barn vara när du ska använda?
  • Infinite Joy
    jojoa75 skrev 2008-06-23 21:33:41 följande:
    En sån sålde jag precis när de börjat komma ut i affärerna för en hel massa pengar Kommer inte ihåg riktigt, men har för mig det var runt 150 kr..O ja, man fick de gratis, inte nu längre men tidigare iaf.
    Oj då.... ja, jag har fått sådana.... även tygpåse från hollys och så ngn annan har jag för mig.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10