Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-08-14 21:09:53 följande:
    nä, hon visste inte riktigt själv
    Synd! Det var ju en vecka sen nästan. Får de inte släppa dem än eller något annat knasigt?
  • Duntoffla
    Jen80 skrev 2008-08-14 21:29:43 följande:
    Tack för alla svar angående suiten. Ni gjorde det inte mycket lättare ... Tycker som de flesta - att trycket är sådär, men färgerna är fina. Trodde när jag såg den att jag kanske vänjer mig vid trycket och att färgerna väger upp, men jag vet inte... Får tänka lite till. Finns ju en del andra fina ist . Loveliva: Har varit och klämt på Katvigs randiga (rosa/orange) nu några gånger, men jag tycker sådär. Kanske borde köpa den och få på den på Ava så kanske jag ändrar mig . Vad tror ni om Nanooks skaljacka (röd och svart) till Liam att ha på dagis nu i höst och vår? Den ska ju vara super och jag känner att jag då slipper köpa en regnjacka som han ska ha över en vanlig jacka (knöligt och varmt). Den kan han ha vad det än är för väder...HAde köpt Pops skaljacka (denim) till Ilon, men bytte till den röda idag. Men nu står jag i valet och kvalet mellan den och Nanooks. Jag som har sagt att jag inte ska köpa Pops skaljackor längre för jag tycker de är lite tråkiga, men nu har jag ändrat mig . OTOTOT
    Vi har Nanooks skaljacka till Noel. Har bara använt den ett par gånger men jag gillar den. Har haft den när det regnat ute tillsammans med regnbyxor.
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2008-08-14 21:45:53 följande:
    Godkväll igen, Nu är jag tillbaka, har totalrensat våra garderober.. Det är nästan hemskt vad med kläder vi har nu. Jen80, på vårt dagis har fröknarna sagt att de helst vill att barnen ska ha skor som de kan ta på och av själva. Båda mina tjejer sätter på sig och tar av sig skorna själva.
    Skönt med lite resning! Har du börjat med T än?
  • Duntoffla
    Lina med Liten skrev 2008-08-14 21:58:51 följande:
    God kväll tjejer! Här va det fart ikväll Humla: *räcker över priset för dagen sötaste bild*
    God kväll! Hur mås det?
    CamillaJ skrev 2008-08-14 22:04:52 följande:
    Åhhhhhh! Villken otroligt fin fin bild. Åhhh.. så sööööööt
    Den var superfin! Rofylld!
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2008-08-14 22:04:28 följande:
    Det ser ut som en bomb slagit ner hemma hos oss. Utom i vårt nya sovrum som är jättefint.. Nu måste vi hitta en plats för det som åkte ut från vårt rum... Jag har lagt ut lite men det går inge bra alls. Tror att jag satte för högt utrop men det struntar jag i. Vill ingen buda så behåller jag det hellre än att skänka bort det.. Hur går det för det du har ute på T?
    Nej är man osäker på om det kommer att säljas för billigt är det bättre att sätta högre utrop och i värsta fall få det kvar. Kan du inte inboxa ditt nick?

Mina auktioner tickar på rätt bra
  • Duntoffla
    Lina med Liten skrev 2008-08-14 22:08:37 följande:
    Dunis: det är bra! allt bra m dig/er också hoppas jag!
    Jajamen! Bara bra :)
    jompa skrev 2008-08-14 22:05:44 följande:
    God kväll tjejerVad händer nu ikväll, shoppas det nåt?Butte: Så söt din lilla tjej är, eler kanske ska säga stora tjej för hjälp vad stor hon blivit och så långt fint hår hon har. Den tjejen kommer har tusentals killar efter sig sen
    God kväll! Hos mig råder det shoppingtorka. Finns inget jag vill ha just nu. Väntar på nytt. Dock la jag ju en beställning på VV igår.
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-08-14 22:13:18 följande:
    Ohh inboxa mig med kanske har du nåt i min smak
    Ja, det är nog mer som passar till din tjej än Noel skulle jag tro
    jompa skrev 2008-08-14 22:17:41 följande:
    Jen80: Klart du ska behålla suiten Ava har på sig i BT  den är sååå fin, älskar det mönstret.
    Haha...jag sa ju att Jompa och Isold skulle gilla det Jen!
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-08-14 22:19:32 följande:
    Men vad säger du, ska du komma lottlös hem på måndag Nä vi måste jobba upp lite shoppingliv i dig.Jag har massa NS jag vill ha och sen nån Katvig och kanske kanske nån Molo, får se vad budgeten säger.
    Saken är att jag VILL ha Molo men det kommer ju aldrig ut i butikerna. Vill ha 2 stjärnbodys och en Molo-lurv. Samt NS-brallor på rea
    loveliva skrev 2008-08-14 22:21:55 följande:
    Blev utslängd från fl  jag har ju inte gjort nåt Jen- Ava MÅSTE ha en orange/rosa Katvig, den är sååååå fin!!!! Eller det kasnke bara är jag som ÄLSKAR den  Melker fick iaf tröjan idag Fiiin!Mina pojkar har Puma med kadborre på dagis. Snygga faktiskt, annars gillar inte jag heller kadborre, de hade också converse, men på dagis ska de kunna ta på sig skorna själva så då funkar ju inte converse sååå bra Synd för de är ju jätte snygga!Söööööta Moa i bt!!!
    Du la ut för söta bilder på Hilda i BT. Det är straffbart
  • Duntoffla
    isold2003 skrev 2008-08-14 22:27:56 följande:
    God kväll! Kikar in efter Meandiparty här hemma. Jag köpte jeans och en tröja bara, har aldrig köpt så lite från Meandi förut. Fick post från Poppilopp och TS idag, Molos rymd och isbjörnströjor. Rymdtröjan var till lillebror men stora killen blev jätteledsen så nu fick jag lov att beställa en till honom nu ikväll Och så en likadan till en av Meandigästerna Fina fina barn i bildtråden! Duntoffla, har N börjat gå? Vad kul!!
    Go kväll!

Kul med party! Vad roligt att din stora kille också ville ha rymdtröjan

Nja, gå och gå...han tar 4-5 steg lite då och då. Men roligt är det och det verkar öka successivt när han märker att det är kul.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10