Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

isold2003 skrev 2008-08-14 22:28:54 följande:
    Ja precis, Jen, den måste du behålla, superfin ju!!
    Haha...jag är synsk!
    jompa skrev 2008-08-14 22:29:14 följande:
    Jag med men har letat som en tok på nätet efter nån butik men ingen rear där så man måste ta sig till nån fysisk och ha turen att de rear dem och har några kvar.
    Mitt hopp går till Smallkids. De hade lite NS-rea i butiken i våras.
    jompa skrev 2008-08-14 22:26:41 följande:
    Ja det kan man nästan bli avstängd för här inne på FL, den svenska avundsjukan du vet
     Exakt!
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-08-14 22:40:19 följande:
    Jag var där i veckan och de hade några stora Wct plagg med det var allt, inga jeans alls.
     Fy vad trist! Hoppas att en av de lokala får ett ryck och tokrear snart! Visst har väl inte änglarna NS? Bara Kik Kid utöver de danska va?
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-08-14 22:44:06 följande:
    Jo de har NS så jag hoppas lite på dem om jag ska vara ärlig. Men Babyshop har oxå dem.
    Ja, just det, Babyshop har också. Då måste vi dit hmm...nu fick jag en tanke...

har ju poäng att utnyttja på Babyshop som ska utnyttjas innan sista aug då de slutar med det systemet....

*piper iväg till babyshop*
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2008-08-14 23:08:11 följande:
    Godnatt! Får se om vi ses på ikea då. Vi ska dit vi med.. Missade lite till garderoberna...
    Det kanske vi gör.
  • Duntoffla

God eftermiddag!

Tillbaka efter några timmar på Ikea och lite shopping till Noels "nya" rum. Sen bjöd brorsan mig på pizza hemma hos sig.

Händer det ngt kul här då?

Jag hade i alla fall fått svar från LLM idag och sakerna är nu skickade.

• Duntoffla
    Isold- grabbarna är superfina i sina Molo och Mat-kläder! och massa fina linnen också

Lollypop- söt lintott i ESL!

Incommunicado- Åh, snygg shopping! Börjar bli mer och mer sugen på prickarna.

Nilam- Vilken söt tös i rosa leggings och älgar!

Helle- vilken goding! Hur gammal är Gustav nu?

Butte- Åh vad fin Isabel är i miniapple! Och Bia! Säger som du...vill också ha miniapple tillbaka. Helt klart snyggaste Katvigsprintet!

Schysst min Bia har! Vem räcker han ut tungan åt? Syster?
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2008-08-15 15:40:12 följande:
    Goddag!Nu har jag och P varit i stan och shoppat lite. Vildänglar fick in NS medan jag var där. Lurvfleecen var jättemysig men tyvärr så gillade jag inte färgen.. Jag köpte ett par jeans iaf. Ska se om jag kan få P att gå med på att prova dom snart.. Vad shoppas här? Fina bilder i BT som vanligt...
    Goddagens! Blev det NS jeans? Kostar dem 400 där?
  • Duntoffla
    MGn skrev 2008-08-15 15:48:20 följande:
    Jag blir lite irriterad de finns tre plagg molo jag vill ha, men hittar ingen sida som har alla tre...att beställa från olika sidor känns lite onödigt...Vill ha de turkosa byxorna med stjärnor och likadan haklapp samt den randiga bodyn i turkos med gul kant...allt i storlek 68...skulle ni hitta det någonstans så hojta!
    Du får beställa den randiga bodyn och haklappen på Lucky Little Me och sen de turkosa byxorna på Poppilopp. Då blir en fraktfri i alla fall.
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-08-15 16:05:59 följande:
    ja, det är åt syrran han räcker tunga
    Haha...trodde nästan det. Busunge!
    Preggi skrev 2008-08-15 16:06:00 följande:
    Japp och så bytte jag eBBe jeansen till en strl mindre. Jag valde mellan de gråbyxorna och jeansen men det blev jeansen för jag blev osäker på vad jag skulle matcha de grå byxorna med. Men dom var jättefina och sköna. Kanske blir såna med sen... Jag var på haven med de hade ingen rolig rea. Små grodorna hade 50% på vv. Jag tror att de kommer sänka vårens NS nu när höstens kom in idag.
    Ja, jeans är ju lätt eftersom det passar till allt. Haven har jag aldrig varit på. Var ligger det? Har Små Grodorna NS också? Vet du om de fått in nya Villervalla?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10