• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjejtriss skrev 2008-07-11 00:09:32 följande:
    Det återstår att se Hon får både tröjan och byxorna i samma rand, men nåt mer ska vi nog komma på också hoppas jag
    Låter bra.. Jag ska nog iaf avvakta till imorgon och se vad poppilopp svarar.
  • Preggi
    Fantastiska Skatt skrev 2008-07-11 00:15:37 följande:
    Preggi --- Tack och detsamma, dina döttrar är ju sååå söta!! Otroligt att hon kan ha samma suit, måste växt lite mer på längden och lite mindre på bredden Roligt att de kan användas lääänge när det är en favvo!
    Tack! Det är ju helt sjukt att hon kan ha suiten nu. På den bilden från förra året är hon 7 mån. Det känns inte ens som den är på väg att bli liten än. Nu är den en av våra favvopyjamasar.
    CamillaJ skrev 2008-07-11 00:18:04 följande:
    Ja okey! Ja de är så nära huaaa.. hehe!! Det känns kanon, nervös med nytt ställe samtidigt som man är lite sådär fär att man varit med barnen så mycket nu men det känns skönt de känns nyttigt! www.teamsportia.se/produkter/cykel/&se...Hehe den är det fast inte den färgen, va ett år sen vi köpte den hittade inte den vi har men Isaks är vit och svart!!!
    Har du fått förlängt eller är det här för ett par veckor bara?
    Vad kul att det känns bra!

Cykeln ser jättefin ut! Nåt likande ska P få. Fast hon vill nog ha rosa.
  • Preggi
    CamillaJ skrev 2008-07-11 00:34:16 följande:
    Detta är nu ett vik på 80% på 5 veckor.. nu sen få vi se. Jag söker ju fortfarande andra jobb och ja nej vi få se kan ju hoppas att de blir mera vik sen.. palla inte me de dära med att dom ska ringa om dom behöver någon hattigt och jobbigt när man ha familj!
    Nä, det funkar ju inte att hoppa in hur som helst när man har familj. Jag skulle aldrig palla det iaf.

Lille Albin.. Vill han inte sova alls eller vill han inte sova i sin säng. M är knepig nu med. Hon är så bestämd. Hon säger nej, näääe och inte till allt just nu..

Jag ska lägga mig jag med.. Bara tvätten blir klar nångång...
    Fantastiska Skatt skrev 2008-07-11 00:31:19 följande:
    Här va det lugnt ikväll, jag kryper väl upp i soffan m en kopp thè och passar på att lyssna på lugnet . Sedan blir det fullt hus hela helgen - storbesök från Göteborg, sååå mysigt!Sov gott på er!
    gonatt
  • Preggi

Nä det är ingen höjdare men M hostade så hon spydde och jag vill inte ha det liggandes till imorgon...
    Men den är klar nu så jag ska lägga mig jag med..

Godnatt

• Preggi
    svischan skrev 2008-07-11 09:34:56 följande:
    Min dotter är ca 94 cm lång, men hon har 104 i alla molo leggings. Långbenad tjej=)Jag hoppas verkligen att de finns, fick hem tröjan igår och skulle vilja ha hela settet, då blir det ett riktigt mys-set=)
    Jag vill verkligen ha dom jag med! Ser så himla sköna ut!
    Min P är nog ungefär lika lång men är nog rätt normalbyggd. Känner mig tveksam om hon skulle kunna ha 104.
    ängeln83 skrev 2008-07-11 09:13:00 följande:
    Åååh, har ni sett regnkläderna med stjärnor som Lindex har fått in?Dom vill jag ha...hoppas mitt Lindex har dom, isf måste jag köpa dom.
    Jag tänkte köpa dom när jag såg dom men tjejerna har 3 regnställ var.. Men jag är fortfarande sugen..
  • Preggi

Hallå!

Mitt paket från lilla Max hade ju kommit igår men min man kom hem först och hade slarvigt slängt det i hallen så jag hade missat det helt...
    Men åh vad fina dom var. Helt klart över förväntan! *nöjd*
    Finns i BT

Vad hittar alla på idag? Det verkar lugnt här..

• Preggi
    Incommunicado skrev 2008-07-11 12:57:21 följande:
    Jag har shoppat lite idag med, två par NSjeans blev det. OT jag vet, så jag kan ju nämna att jag längtar efter att hämta min ärtgröna overall... Är det enkelt att byta knapp på vinteroverallerna från Molo? Jag köpte en för 755 kr o knappen ska tydligen ha något skav, "inte så det stör", men om jag stör mig på det så finns extraknappar fick jag veta.Vad har ni får väskor till era förskolebarn? Jag hade tänkt köpa OT fjällräven antagligen (som alla andra) om den finns i grön, Katvigs ryggsäck finns ju men jag ahr ju jackan i grön midiapple. Hade gärna velat ha den ryggsäcken till mig själv faktiskt, men tråkig till barn, iaf till liten kille på 1 år....
    Jag tycker fjällräven är bra. Lagom stor. Vissa dagar är det ju en del att bära fram och tillbaka från dagis. Speciellt när man har en liten skitgris..

Posten har inte kommit än.. ska bli spännande att se om min paket från matador kommer idag...

Camilla har du fått från matador? Vi beställde väl samma dag tror jag...
  • Preggi

Godkväll!

Vad händer här. Har jag missat nåt? Har varit på landet hela dagen och sen var det fest hos grannen...

Camilla, visst beställde väl du från matador i veckan? Har du fått dom?

Ska tömma kameran nu och se om jag har nåt från dagen att bidra i BT med..

• Preggi
    CamillaJ skrev 2008-07-12 23:56:08 följande:
    Hej god kväll el. sen natt Hehe...eller nej sen kväll Ja nej jag kommer att får det på måndag hoppas jag! De skickade mejl i fredags om att det skickade min tröja då!! Så jag hoppas på måndag...Vi prata lurvisar här ..
    Jag har inte hört nåt om min beställning, beställde i tisdags. Dom har säkert glömt mig.. Så har det varit med mina beställningar hela veckan. utom lilla Max.
    Har det kommit lurvisar till butik redan?
    Allt bra med er?
    Så fina bilder du la i BT igår...
  • Preggi
    CamillaJ skrev 2008-07-13 00:04:54 följande:
    Nej men jag mejlade dom, gör de du med iofs väntade jag på mejl 2 dagar! Men dom bruka va snabba vet inte om de ha med semester osv att göra!! Mejla tycker jag.Jo det är bara bra barnen sover , mannen är ute och festa och jag ha druckit lite vin och bara mått bra Du då?
    Jag mailade dom i fredags men har inte fått svar än. Konstigt! Hoppas att dom inte har missat min beställning..
    Jag har har druckit vin hos grannen, är visst lite snurrig.. Det är bra här. Barnen sover som stockar efter en heldag på landet..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10