• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-07-08 23:04:14 följande:
    mm risken finns ju .. men ta leggings och en tröja med knapp kanske
    Ja, det är ju ett bra alternativ. Men jag tror ju byxorna med mudd skulle passa henne bra i modellen. Så kan dom ha varsitt par så de matchar...
    Tål att tänkas på..
    Gå och mys med Isabel. Gonatt!
  • Preggi
    CamillaJ skrev 2008-07-08 23:03:42 följande:
    Åh nu gled jag in på Villervalla med... Aj aj.. bestlutsångest!!!! Ska nog logg av och ta en funderare inatt hahaha...
    Du är ju veligare än jag... Vad velar du mellan?
  • Preggi
    Zvartaliljan skrev 2008-07-08 23:25:19 följande:
    Så nu blev det lite shoppat iaf Hittade till PoppiloppRegnbågslinnet kostade bara 129kr där så jag slog till. Måste vara fel pris för i danmark kostar det 130dkk i shopparna...Sen blev det lite Småfolk på rean också Gamla favoriter som Maia haft innan. Cerise katttröja, brun/rosa elefanttröja, elefantsuit och så en halsduk med hästar att matcha hästjackan med som hon redan har Nu är jag nöjd för ikväll
    Jag sitter på poppilopp jag med och undrar över priserna.
    Ska nog dra iväg en beställning innan de ändrar priser...
    Vad tycker du, är min 3 åringa P för stor för de orangerandiga byxorna med mudd?
  • Preggi
    Zvartaliljan skrev 2008-07-08 23:29:27 följande:
    absolut inte! Tycker de verkar urmysiga och passar säkert fint på äldre barn också Jag hade den blommiga klänningen i korgen innan men den åkte ur...var ju ändå 50kr billigare där än i alla andra shoppar och jag vill verkligen ha den men jag tror jag väntar och hoppas att den kommer på något erbjudande sen...
    Jag ska beställa dom byxorna till P och regnbågströjan till M. Tror hon kommer klä i den med hennes jätteblå stora ögon..
    Vad härligt att din lilla Maia går upp i vikt och är pigg. Man ser verkligen skillnad på bilderna..
    CamillaJ skrev 2008-07-08 23:26:05 följande:
    Hahahaha... jag tror jag vill ha det röd/orange t shirten och strumpsen till Albin (villervalla) men vill ha massor.. vill typ ha allt jag ser idag ahha! Men ja usch är en riktig velpotta!!!!!!
    Som jag men snart ska mina beställningar iväg iaf...
  • Preggi
    Zvartaliljan skrev 2008-07-08 23:36:45 följande:
    Preggi - Ja regnbågströjan kommer nog passa henne perfekt i färgerna Är inte så förtjust i passformen på Molos tröjor på min smalfis...linne sitter bättre så därför tog jag det. Hinner väl användas lite nu i sommar iaf och sen i vinter när vi är i Argentina
    Ska ni till Argentina? Vad kul!
    Har du beställt från lilla max nångång?
  • Preggi
    CamillaJ skrev 2008-07-08 23:44:34 följande:
    Fått iväg nån beställning ännu?
    Japp, poppilopp randiga byxorna med mudd till P och regnbågströjan till M.

Sitter med kattbodyn och randiga byxorna till M på lilla Max.. Skulle vilja hitta blommiga tröjan eller bodyn till m att ha till randiga byxorna..

Själv då?
  • Preggi
    Tjejtriss skrev 2008-07-08 23:50:19 följande:
    De randiga muddbyxorna finns ju upp till 140 De hade velourbyxor i sån modell ifjol och de har både min 3-åring och min 6-åring
    Ah men då så.. Det ska bli kul att se hur dom sitter.. Tror och hoppas att de kommer att passa min lilla P. Det känns som hennes stil...
    HAr inte bestämt vilken/vilka tröjor jag vill ha till. Vill ju iaf ha den med knappar helt klart...
  • Preggi
    Zvartaliljan skrev 2008-07-08 23:50:43 följande:
    Ja jag har handlat där några gånger och det har fungerat bra fast ibland har inte deras mail nått fram till min hotmail men nu sista gången funkade det. Ja först var det meningen att F skulle åka själv med Maia till släkten i Argentina över jul, men nu när vi är tillsammans igen (sorry glömt o nämna de nyheterna ju kom jag på ) så ska vi ju självklart åka allihopa, och jag tycker det ska bli jätteskoj Men vi får väl se om jag överlever 3 veckor med hans släkt
    Är ni tillsammans igen? Vad kul grattis! Sen när?
    Ska nog dra iväg min beställning då men jag är lite tveksam till bodyn. Vi använder inte body så mkt längre..
  • Preggi
    Zvartaliljan skrev 2008-07-08 23:59:55 följande:
    har haft alldeles för mycket annat i huvudet ju men något måste ni väl ha anat med allt mitt prat om att flytta till karlskrona
    Vad kul för er!! och Maia såklart!
    CamillaJ skrev 2008-07-09 00:01:14 följande:
    GRATTIS ... wow ... så skojsigt!!! Men gud va kul och för Maia ... åh underbart med resa på det med Jätte grattis!! Preggi- Neh hitta inget
    Nu fick jag iväg en order på lilla Max med.
  • Preggi
    Incommunicado skrev 2008-07-09 00:09:04 följande:
    Hur är småfolk i storlekar? typ jackor och tröjor?
    Jag tycker att de är lite stora. Tröjor i 86/92 sitter helt perfekt på min 3 åring som är normal kanske lite liten för åldern. I andra kläder har hon 92/98.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10