• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

gosmamman skrev 2008-07-07 21:59:44 följande:
    Preggi- jag älskar din presbild, sååå fin. Den lyser upp lite sas.
    Tack detsamma! Gonatt!
  • Preggi
    Jen80 skrev 2008-07-07 22:12:54 följande:
    2 par leggings beställda . Åh, kul att se fram emot post! Ja, funderade på dem, men tycker som du säger att det är lite pyjamasvarning. Men de var faktiskt jättegulliga på din dotter . Gillar de byxorna bättre när de blir lite större än när de är som Ava. Blir så vida på henne.
    Ja, det är sant. Den modellen gör sig bäst på barn som går... Tänkte inte på att hon är så liten din lilla söta tjej...
    Buttelina skrev 2008-07-07 22:09:37 följande:
    heeej
    Hej
  • Preggi
    CamillaJ skrev 2008-07-07 22:23:32 följande:
    God kväll tjejer..sitter här och fundera på allt jag vill ha och om jag ens borde handla mera ..Vill ha Molo byxor till dagis till Albin.. är så bra ju! Hmm...Tåls att tänka på.Preggi- Underbara söta flickor som vanligt!! Jen80- Åh söta Ava, hon är så söt sen börja hon bli bebis nu med ...lite hull och så Ja och alla andra sötnosar i Bildis, usch jag är kass på att lägga in bilder på barnen!
    Gokväll!

Tack! Jag saknar ju bilder på dina fina små killar...
    Jag vill shoppa mer jag med nu. Har inget på ingång. Har tänkt att låta bli men det finns ju pengar att ta av så varför inte?
    Vilka molobyxor vill du ha?
  • Preggi
    Butte, Tackar.. Det var igår hon blev 3 år.
    Shoppas det nåt eller har du fullt upp med stugan?

Jag känner att jag nästan måste köpa nåt idag. Trist att alla är så sega på att lägga in bilder på molo...
  • Preggi

Goddag!

Vad kul för EST.
    Läste just i expressen att hon som driver vår lilla lokala butik, so cute ska gifta sig med Runar.. Inte så intressant kanske men jag blev lite förvånad när jag såg bilden i expressen...

Håller med om att en del kläder blir pyjamasaktiga när barnen blir större. Tyvärr så tycker jag inte om suit på barn som går tex. Så synd för jag älskar suits.
    Här blir det nog NS mm i höst och velour och leggings i vinter.

Jompa, vad gulligt av din son.

Jättefina barn i BT som vanligt!
    Zvartaliljan, vad fin Maia är i de rosa katvigkläderna!
    Ängel83, Liam blev jättetuff i sin nya frisyr..
    Lina med liten, jättefin shampoodle.. Blev lite sugen på en...

• Preggi
    Incommunicado skrev 2008-07-08 20:08:27 följande:
    annacill också.Poppilopp tar 239 kr för skidåkartjejerna medan annacill tar 218 kr. *me no like difference*
    Jag såg det jag med men de som har fraktfritt höjer väl priset för att kompensera förlusten de gör på frakten?
    Såg att de tar 269 för en tröja som kostar 249 nånannanstans..

Godkväll förresten!

Här är tjejerna nattade och mannen spelar golf och jag sitter här med en stor skål godis

Nu saknas bara lite shopping.. Lite sugen på pingvinerna med rosarandiga ärmar från poppilopp
  • Preggi
    Incommunicado skrev 2008-07-08 20:21:24 följande:
    ah godis! *sugen* är hungrig ska gå o göra pannkakor.Ja de kompenserar väl förlust frakt men om alla plagg höjs så är det lagom kul för mig som köpare. Bättre ta frakt då. Såg att gucce tog 229 kr för randig tröja som andra tar 179 kr för, stor skillnad tycker jag.SDjälv hade jag köpt grön randig Molotröja o spacesuit, spacetröja utan randig ärm o isbjörn utan ränder på stört - om alla hade funnits i samma butik. Som de tär nu sneglar jag åt att köpa danskt men det blir vädligt dyrt o man hittar inte allt i samma butik iaf.idag fick jag hem massa moloreaplagg, ska ta kort o lägga in, men gör det nog imorgon.
    Jag håller med! Det är konstigt att det skiljer så mkt. Jag betalar helst inte frakt över 29:- och har som en liten regel för mig själv att jag måste köpa mer än ett plagg om jag ska betala frakten... Jag sitter och väntar på att de nya molokläderna jag vill ha ska finnas i samma butik..
    Kul med molorea. Ska bli kul att se dina foton!
  • Preggi
    anka1791 skrev 2008-07-08 21:20:02 följande:
    Jag har ganska nyligen upptäckt de danska klädmärkena och är helt såld. Än så länge har jag inte så mycket till barnen men jag jobbar på det! Så nu hoppar jag in i tråden med en Molo-fråga, nån som sett älgbodyn i stl 86 i någon svensk nätbutik? Såg att det fanns hos Annacill men jag vill helst ha fraktfritt.
    Godkväll. poppilopp har den fraktfritt
    Buttelina skrev 2008-07-08 21:16:17 följande:
    den är såååå fin! säg till när du har råd så kanske du kan beställa till oss så delar vi på den frakten och så betalar jag frakten för suiten till mig... så frakten för dig blir endast 30kr och jag slipper våga mig på en första utlandsbeställning
    Jag är sugen med så jag är ev med på en sambeställning om den inte kommer till sverige.. Har aldrig beställt från utlandet förut.. Känns lite läskigt..
  • Preggi
    Tjejtriss skrev 2008-07-08 21:28:38 följande:
    Du får absolut vara med!Jag har beställt från utlandet flera gånger.. USA, England, Tyskland, Finland, Norge och Danmark. Nemas problemas.
    Buttelina skrev 2008-07-08 21:28:47 följande:
    ja, visst känns det läskigt! jag vågar inte
    Jag med.. Men det går ju säkert bra... Kanske för bra så jag shoppar ännu mer... Jag klarar mig rätt bra här i Sverige bara...
    gosmamman skrev 2008-07-08 21:28:37 följande:
    Åh, ja smääälter! Såna bilder på nykläckta bebisar gör mig sjuk. Jag tycker det ögonblicket är så STORT!!!!Jag vill också ha en till men jag måste börja dra in pengar innan vi får några fler så det lär la bli en sladdis. Tur att man började producera så ung
    Vi får skaffa oss varsin sladdis sen.. Även om inte jag är så ung så har jag ju några år på mig... Jag längtar jättemkt efter en liten just nu. Men det vågar jag inte säga till min man.. Som tur är ska min bästa kompis ha en lillebror i Semtember så jag ska gosa med honom så länge...
  • Preggi

Lina med liten, gud så fin hon är i nya molo! Var köpte du tröjan? Blev ju genast sugen nu...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10