• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Godkväll!

Tjejtriss skrev 2008-07-13 22:59:51 följande:
    Usch.. nu börjar jag tom gilla de skidåkande flickorna..
    Hehe, jag med. Jag som vid första ögonkastet av nya molo kläderna inte föll för nåt direkt vill helt plötsligt nu ha massor...
  • Preggi
    Tjejtriss skrev 2008-07-13 23:09:22 följande:
    Usch, vad knäppa vi är Hoppas på att få hem katt-tröjan imorgon så jag kan se hur den är i strl, ska inte beställa nån mer med knapp innan dess.Fick hem rådjursröjan med knapp från Tradera i fredags. Den var i strl 104 men lika stor som kanintröjan i samma modell i strl 98. Och den är ju snart urväxt Bläk.
    Haha.. Skönt att man inte är ensam iaf.. Jag vet ju att jag är svag för småfolk så undrar hur det blir när deras nyheter kommer.... Och NS.. Tur att jag ska börja jobba snart... Eller otur att jag kommer jobba bredvid matadorkids?
    Matilda hade sin kattbody på sig idag och den är sååå himla fin..
  • Preggi
    Tjejtriss skrev 2008-07-13 23:16:01 följande:
    Haha, det är väl toppen att jobba bredvid Matador. Nu måste jag gå och pyssla lite innan läggdags. Godnatt!
    Det blir nog dyyyyyyyrt!
    Godnatt!
    Buttelina skrev 2008-07-13 23:13:06 följande:
    katvig kommer med en del fint och småfolk ska visst vara skitfina i höst
    Åh, nu längtar jag efter småfolk.. Och tjejerna behöver ju nya kläder, tycker ni inte?
  • Preggi
    Buttelina skrev 2008-07-13 23:20:54 följande:
    ja, lite ränder kommer det kanske bli här också.. synd att de ändrat velourkläderna bara sen fick jag reda på att priserna kommer att häjas på katvig också småfolk kommer det bli mer av här hemma isabel kommer ha 98/104 ett atg till och lillebror kommer ha 86/92 ett tag till men håller med, det är trist med dubbelstrl
    Jag jobbar inte på matador, jag börjar jobba i aug. Ska jobba i närheten bara men gissa om jag kommer halka in där varje lunchrast?
    Ibland gillar jag dubbelstrl. Som småfolks 86/92 har P kunnat ha nu i 1,5 år. De sitter fortfarande bra på henne även om hon kan ha 98/104.
  • Preggi
    Buttelina skrev 2008-07-13 23:21:34 följande:
    KLART dom behöver! dom stackars barnen fryser ju i vinter annars
    Ja, jag får ju skärpa till mig nu... Mina barn behöver ju faktiskt kläder..
  • Preggi
    Buttelina skrev 2008-07-13 23:32:38 följande:
    ja, KÖÖÖÖP meeeeera och visst behöver isabel 4 höstjackor
    Inte klarar hon väl sig med 4 höstjackor? Stackars barn måste ju ha mera!

Har du köpt molo nytt till Isabel?
  • Preggi
    Buttelina skrev 2008-07-13 23:43:22 följande:
    klart hon måste hmm nä inget nytt molo alls till isabel faktiskt. var sugen på nya byxor men sen gick jag in i gaderoben och upptäckte att hon hade 7-8 oanvända molo byxor... ska kanske använda de jag har först ??!!
    Oj, vad du är duktig som låter bli att köpa... Jag ska försöka ta det lugnt med inköpen ett tag nu. Måste ju hinna använda allt fint vi har... Säger jag iofs jämt men det är svårt att låta bli att köpa alla fina kläder...
  • Preggi
    Buttelina skrev 2008-07-13 23:55:10 följande:
    ja det är skitsvårt att låta bli jag gillar smådolks kläder till isabel och sen tycker jag om modellen på den kostärmade tunikan som finns på våren.. men jag gillar inte modellen på tröjan med knapp så himla mycket. och sen tycker jag att det är svårt att hitta överdelar till molos byxor... så jag vet inte riktigt vad jag ska köpa till henne..
    Småfolk är ju sååå fina! Och P gillar dom med. Hon har ju varit lite kräsen ett tag med vad hon vill ha på sig.. Nu verkar det ha lättat så jag har fint gömt undan hennes gamla favoriter...
    Det är svårt att matcha molo ibland nu när de är lite större så det inte blir pyjamas. Jag har köpt orangea leggings och tröjan med knappar till P. Hoppas att de ska matcha.
    M har samma leggings och ska ha blombodyn till. Hoppas den kommer imorgon är så nyfiken på hur det ser ut ihop..
    Har hållt mig undan från VV ett tag nu för jag vet att när jag börjar köpa ett märke så blir det lätt att jag plockar på mig massor. Så VV får vänta här...
  • Preggi
    belladona skrev 2008-07-14 00:02:15 följande:
    jag har köpte wii fit + skiing   längtar till jag ska motioner nu
    Vi har också wii fit.. Det är jättekul! Men inte är jag fit för det.. Det kanske kommer?
  • Preggi
    Buttelina skrev 2008-07-14 00:06:38 följande:
    ohh no, du får inte vänta med vv! det är så mysiga kläder! jag har fått sååå många kommentarer när barnen haft på sig vv
    Åh, nej nu lurade du in mig där.. Får se hur det går med att inte shoppa då..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10