Inlägg från: Infinite Joy |Visa alla inlägg
  • Infinite Joy

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Preggi: mina barn är ju yngre så jag vet inte riktit vad en 3-åring kan tänkas önska sig...

• Infinite Joy
    Preggi skrev 2008-06-24 22:41:50 följande:
    Nä, det är jättesvårt.. Dessutom så känns det inte som hon saknar nåt heller.. Jag får ut och leta lite.. Hittade du NS på rea här i sthlm nånstans förresten? Jag hade tagit suiten...
    Ja.... är det ngt du är ute efter? Har inte hittat 50% dock. Oslagbart!

Funderar på att byta sonens blå med vita prickar mot verktygen iom att bodyn ska reklameras.
  • Infinite Joy
    Preggi skrev 2008-06-24 22:52:26 följande:
    Ja, jeans och wct byxor. 86 och 92. Vilka butiker har du hittat rea? Vad var det för fel på prickbodyn?Nä, såna grönsaker har hon inte.. Det var en bra idé. Tack!
    Knappen i halsen följde med upp från tyget då jag knäppte upp den. Och nu har jag kommit på att verktygen kanske är finare. Med prickarna kan barnen dock matcha varandra då tösen har en sådan t-shirt.
  • Infinite Joy
    loveliva skrev 2008-06-24 23:22:53 följande:
    NU har jag iaf shoppat färdigt för den här månaden, nu väntar jag på 4 katvig velourjackor & 2 regnjackor Tur att det snart är ny månad Preggi- Toddler & Hippokids har rea på Nova Star
    oj, vad många jackor!
  • Infinite Joy
    CamillaJ skrev 2008-06-24 23:25:38 följande:
    Innan jag bestämmer mej måste jag veta så inte de är ngn som har rea på rockefella jeansen Jeff på nätet! Ser ni så hojta .. ska köpa dom men gör ju inget om nån ser dom på rea ...3-4 år
    Finns också hos toddler
  • Infinite Joy
    CamillaJ skrev 2008-06-24 23:28:31 följande:
    Kollade där men det fanns bara tröjor?
    mhm... men om man ringer eller mailar...
  • Infinite Joy
    Buttelina skrev 2008-06-25 00:04:43 följande:
    hmm en fullständigt ot fråga. vad är natriumklorid? är inte det typ salt?
    ganska exakt Skrattande
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10