Inlägg från: Infinite Joy |Visa alla inlägg
  • Infinite Joy

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-06-24 20:22:41 följande:
    Tack, ska kolla direkt.
    Fanns inte så överdrivet mkt kvar såg jag nu...
  • Infinite Joy
    tvåsmå skrev 2008-06-24 20:29:05 följande:
    Kan kanske vara agenten i Sverige, samma som sätter stopp för en massa märken ( t ex IdaT) att säljas genom rena webbutiker.... Löjligt tycker jag.
    Och agenten för molo och atvig... "de vill ha levande städer" heter det. Fjantigt!
  • Infinite Joy
    JohannaJ skrev 2008-06-24 20:39:11 följande:
    såg att ni diskutterade NS-rea. Är det på toddler.se? Eller kan dom som rear skicka?Märks det att jag är smådesperat efter billiga NS
    vad är du ute efter?
  • Infinite Joy
    Kajsan skrev 2008-06-24 20:44:05 följande:
    Toddler är verkligen bäst! Jag mejlade igår och bad dem lägga undan lite grejjer, sen fick jag ringa i morse innan de öppnade, och då gick han igen om hela butiken med mig i telefon och tipsade om fynd Jag fick massor med kul och han tog sig tid att leta fynd i typ 25 min med mig Toddler är verkligen serviceminded!
    Ååh, vad fyndade du?
  • Infinite Joy
    FL Lisa skrev 2008-06-24 21:25:37 följande:
    haha...vad ni lyckas ställa till med här inne Antar att det är några här i dansktråden som varit med och fått toddler att jobba hårt idag Detta inlägg har skrivits i shopoholic-tråden "Vi har haft massor, massor, MASSOR att göra idag på TODDLER.se och jag vill bara beklaga att datorsystemet inte riktigt har hunnit med. Ni som beställt via mail- snälla ange telefonnummer också så går allting lite fortare. Trevlig kväll!"
    Haha, stackare! Vad är det för tråd?
  • Infinite Joy
    J essica skrev 2008-06-24 21:45:22 följande:
    Jag har aldrig stött på en fläck som jag inte fått bort med galltvål
    Då har du inte stött på min dotters klädre heller....
  • Infinite Joy
    ängeln83 skrev 2008-06-24 21:53:56 följande:
    Aha...kikade runt lite och tyvärr verkar dom ju vara slut i dom större storlekarna, utom hos dyra Matador då.
    men har inte matador 30%?
  • Infinite Joy
    J essica skrev 2008-06-24 21:58:55 följande:
    Infinite Joy skrev 2008-06-24 21:55:09 följande: Haha antar att jag haft tur då Har haft jätteomöjliga fläckar på kläder som inte gått bort med nåt och sen har det räckt att skrubba galltvål så har de försvunnit.
    Jag hade kunnat skicka ett gäng kläder som har gnuggats med galltvål, tvättnötslösning, yes, vanish.... men fläckarna består. Tråkigt när de alltid komme refter första användningen oxå.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10