Toddler är verkligen bäst! Jag mejlade igår och bad dem lägga undan lite grejjer, sen fick jag ringa i morse innan de öppnade, och då gick han igen om hela butiken med mig i telefon och tipsade om fynd Jag fick massor med kul och han tog sig tid att leta fynd i typ 25 min med mig Toddler är verkligen serviceminded!
haha...vad ni lyckas ställa till med här inne Antar att det är några här i dansktråden som varit med och fått toddler att jobba hårt idag Detta inlägg har skrivits i shopoholic-tråden "Vi har haft massor, massor, MASSOR att göra idag på TODDLER.se och jag vill bara beklaga att datorsystemet inte riktigt har hunnit med. Ni som beställt via mail- snälla ange telefonnummer också så går allting lite fortare. Trevlig kväll!"
Infinite Joy skrev 2008-06-24 21:55:09 följande: Haha antar att jag haft tur då Har haft jätteomöjliga fläckar på kläder som inte gått bort med nåt och sen har det räckt att skrubba galltvål så har de försvunnit.
Jag hade kunnat skicka ett gäng kläder som har gnuggats med galltvål, tvättnötslösning, yes, vanish.... men fläckarna består. Tråkigt när de alltid komme refter första användningen oxå.