Inlägg från: Infinite Joy |Visa alla inlägg
  • Infinite Joy

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya: fina kläder! Din dotter har sammaelourset som min Glad Vilka storlekar har hon?

• Infinite Joy
    jompa skrev 2008-06-25 15:34:17 följande:
    De var nog mest byxor som jag föll för, bruna puffbyxor. Och det stod att de var normala till smala i modellen vilket är perfekt för mina ungar. Sen hade de en fin t-shirt oxå.
    syftade på tröjorna du måste köpa till fullpris....
  • Infinite Joy
    havsvind skrev 2008-06-25 15:48:47 följande:
    Goddag!Här snackas det velour fortfarande ser jag, fast Lindex istället för Katvig.  Vi kanske ska starta en velourtråd också?Idag har jag fått mina velourjackor i rosa från Katvig!! Stl 80 och 86 så de får ligga i lådan ett tag...Hoppas mina andra velourisar kommer imorgon. Längtar. Kommer att få grå, brun, mörkblå, ljusblå, röd och mintgrön från Matador och så svart från Lillamirakel.Jag känner mig liiite knasig som köpt alla dessa men väldigt nöjd också!
    Oj, vad härligt! Rapportera hur den röda är sedan. Lite sugen på en sådan- Någon som sett grå/svart-randig ngnstans?
    Var storlekarna som du tänkte dig?
  • Infinite Joy
    havsvind skrev 2008-06-25 15:56:03 följande:
    Jag har bara fått de rosa ännu och de åkte rätt ner i lådan. Vet inte riktigt med storlekarna, stumpan har bara 62 än så det blir lite svårt att föreställa sig när hon växer i dom. Gråsvart har jag sett ngnstans, undra var... Matador kanske?
    jA, MEN MATADOR HAR SLUT. hAR DU OCKSÅ SETT NYA JACKAN OCH TYCKER ATT DEN ÄR FUL? Oj.... Jag vägrar tro att den är ful och hoppas på att jag gillar den Skrattande
  • Infinite Joy
    havsvind skrev 2008-06-25 16:03:25 följande:
    Kolla igenom länkarna, jag tror nog jag sett den på ngt mer ställe...Jag har inte sett den nya jackan, men jag vill inte ha pikékrage som Butte sa att det var.
    Aha... "standarskrage"
  • Infinite Joy

Ååh, vad fina alla barn är i bildtråden. Och kläderna de bär är nästan lika fina de med.

Bombade också lite i bt. Kanske tog jag i för mkt?!

Butte: Tackar! Tyckte också det blev fint....

• Infinite Joy
    Duntoffla skrev 2008-06-25 23:16:20 följande:
    Visst blir man på bra humör i denna tråd! Så härliga människor alla som hänger här!
    Jodå.... och mycket pengar verkar de ha Skrattande
  • Infinite Joy
    Duntoffla skrev 2008-06-25 23:19:47 följande:
    Haha...tror att mycket går runt runt här. man köper, använder, säljer på T. Så gör jag i alla fall. Skulle aldrig ha råd annars. Sen är det lite så att den del plagg på T verkar ha varit i fleras ägo här. Snacka om recycling!
    Jag ska som sagt oxå testa sälja på tradera. Är det läge för det nu? Har aldrig sålt...
  • Infinite Joy

Jisses vad klockan har skenat iväg och jag som hade tänkt shoppa lite. Borde sova för idag har jag varit lite sur. Skrikandes

• Infinite Joy

Attans.... jag som har söta flicksommarmössar och klänningar och liknande. Får väl sparas till nästa år. Vet du hur viki peterson går?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10