Inlägg från: Infinite Joy |Visa alla inlägg
  • Infinite Joy

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jag hade lagt undan denimjeansen från ns och brandstrom igår. Resten fick jag  på idag, men wctn kommer nog vara för stort. Chansade dock med så bra pris. En storlek mindre hade nog varit kano n. 39 kr för frakten tog de och så knappade de in kortnumret över tfn.

• Infinite Joy

Vårt lindex hade cerise, grå, brun, orange på baby och grå, brun, orange från 86. 69 kr för baby, 99 kr för stora barn... tar 2 betala för 2. Hon trodde de skulle få in fler färger sa hon.

• Infinite Joy
    mortillsju skrev 2008-06-25 13:13:36 följande:
    De håller inte samma höga kvalitet men är OK om man relaterar till det låga priset. De som kom i höstas var dock små i storleken.
    Ok..... jag gillar på ngt sätt kvalle. Ärdet samma material som på hängselbyxor med ugglor i? Fick sådana i present....
  • Infinite Joy
    jompa skrev 2008-06-25 13:16:35 följande:
    Ditt paket är nu på väg
    Åh, vad snällt! Har inte hr något om ditt, menmailar de imorgon och frågar. Eller senare idag.
  • Infinite Joy
    mortillsju skrev 2008-06-25 13:19:54 följande:
    Jag är också kvalitetskänslig. Men har du torktumlare är det nog än bättre. Jag har köpt dem då de har ett bra pris och då modellen passar bättre på min dotter än t ex Katvigs byxa gör. Tyvärr vet jag inget om jämförelsen med ugglebyxan.
    Jag hängtorkar ju. Men får åka och kika på de sedan. Kanske man tar några par ändå iom det låga priset. Fast jag tänker lite att hellre ett par med god kvalitét är 3 par med dålig.
  • Infinite Joy
    mortillsju skrev 2008-06-25 13:24:19 följande:
    Jag hängtorkar med. Och jag bor i Skåne med hårt vatten. Men jag får dem mjuka och fina bara jag använder sköljmedel när jag tvättar.
    Jamen testa tvättnötter.  Borde göra susen. Blir nog ngt par för mig med.
  • Infinite Joy
    Infinite Joy skrev 2008-06-25 13:49:57 följande:
    Men om någon vill ha velour från lindex och inte får tag i det så kan jag oxå köpa och skicka.
    så här jkanske man inte får skriva?!
  • Infinite Joy
    jompa skrev 2008-06-25 15:25:19 följande:
    Fina barn och fina kläder Ok får kanske köpa de tröjorna jag vill ha till fullpris då Måste fråga: Är det någon här som testat märket Blingo? Det är ett svenskt ekologiskt märke. De hade lite fina saker jag kan tänka mig bla ett par byxor.
    Har inte testat själv, men hört mkt positivt om det. Vad är du ute efter för tröjor?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10