Inlägg från: Infinite Joy |Visa alla inlägg
  • Infinite Joy

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla: glömde skriva det att jag fotar med systemkamera. Sedan är det värt att nämna att jag förminskar de till hälften innan  jag lägger upp på fl så kvalitén är ändå bättre egentligen.

medow: rabattkod då du beställer hos rumba

• Infinite Joy
    loveliva skrev 2008-06-25 23:31:30 följande:
    NU äntligen gick fl med på att jag fick ladda upp mina bilder Finns i bt Butte- Du som har koll på katvig velouren Ska de ändra på byxorna också? I så fall måste jag ju ha ett gäng av de också!
    Eller så kanske det blir mindre mudd i bensluten och då vill man ju vänta....
  • Infinite Joy

Men butte blir jackorna verkligen så hemska att man ska hamstra för barnens hela uppväxt? Tror du inte att man vänjer sig och tycker att de är apsnygga efter ett invänjningsperioden?

• Infinite Joy
    Buttelina skrev 2008-06-25 23:39:20 följande:
    nä, jag kommer inte vänja mig vid dom! fula kragar!
    Då måste väl jag oxå bli gnagare.....

Nej, nu är det sovadags! God natt på er
  • Infinite Joy
    jompa skrev 2008-06-26 07:53:29 följande:
    Ja jätteskönt.Hmmm alltså ni påverkar mig och jag sitter och funderar på om jag vill ha nån Katvig velourjacka till min lilla tjej.
    Skönt att han kommer hem idag!
    Jag funderade oxå på en till velourjacka, men chansar på att jag gillar nya modellen.

Sitter här och ska trycka iväg molos verktyg..... men body och byxa eller suit?
  • Infinite Joy
    jompa skrev 2008-06-26 08:07:42 följande:
    Hmmmm body och byxa.
    Gillar inte heller molos suitar riktigt. Glest melan knapparna.

Var hade de 40% på molo nu oigen?
  • Infinite Joy

Minns du var de hade 40% på molo? Ska ringa och höra hur det går för gucce idag....

Har rätt mkt byxor och hela set med. Tycker som du att det kan bli mkt ibland, men tycker inte att det gör så mkt på en liten snart 4-månaders. Hur gamla är dina barn?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10