Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Angelinah - Underbart snyggt!!
    har fortfarande ångest om jag ska beställa från Hippo eller inte...vill ha älgtröja och leggings...men blir ju en hel del kosing det ju

• Zvartaliljan
    Angelinah skrev 2008-07-04 15:55:03 följande:
    hm... tröjorna e rätt dyra va?

mmm...349pix Men sååå fina ju med det där rynket och knappen...ÅHHHH VILL HAAAAA!!!

Hmmz...undrar vad jag ska sälja för att finansiera den Fundersam Går långärmade bodys och bodysuits bra på T nu tror ni??

• Zvartaliljan

Godkväll! Nu är jag hemma igen ett par dagar efter en massa flyttstök. Orkar inte läsa tillbaka så har det kommit upp någon ny rolig rea eller fler nyheter under helgen? (lpl:s rea vet jag om)

• Zvartaliljan
    Tjejtriss skrev 2008-07-06 20:08:29 följande:
    Stella har snart vuxit ur sin enda kanintröja
    ja o Maia har snart vuxit ur sin body Vilken storlek har stella på tröjan?
  • Zvartaliljan
    Tjejtriss skrev 2008-07-06 20:17:38 följande:
    98, den med knapp..
    fasen, blir ju alldeles för stor behöver hitta i 92
  • Zvartaliljan
    loveliva skrev 2008-07-06 20:47:04 följande:
    Jag brukar ta på dem andra vägen, alltså med fötterna först genom halsringningen, fast det kanske inte heller är så smidigt när de är över året
    Så gör jag på Maia med, hon blir skogstokig om jag krånglar med knapparna!
    Hmm...tror hon har runt 10 suits Fundersam
  • Zvartaliljan

Godkväll tjejer! Shoppas det något?? Fler butiker som fått in molonyheter nu??

Ska se om jag hinner få ut lite på T ikväll...behöver få in lite kosing så jag kan handla nyheter ju
    Fast nu lär det ju bli lite svagare på kosingfronten då jag nu blivit sjukskriven pga min mage...jag får absolut inte stressa och de senaste proverna visade inget bra så nu vill de göra magnetröntgen också *suck* är så trött på sjukhus och läkare...känns som vi likväl kan flytta in snart Maia och jag...hon ska in imorgon för sin Astma.

Så summan av kardemumman är att jag behöver verkligen lite uppmuntran, och vad är då bättre än lite shopping?

• Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2008-07-07 18:09:48 följande:
    Jag skall till Köpenhamn i veckan och shoppa lite molo. Om jag kan hitta affärerna vill säga.Vad tråkigt med alla sjukdomar, förstår att du vill glömma allt med lite shoppingJag känner mig inte så höjdens själv då det blivit värsta familjebråket över mormors testamente. Det kommer nog gå till tingsrätten och allt. Inte precis vad jag behöver nu när man sörjer.
    nej usch så tråkigt när sånt händer Kan det verkligen inte vänta ett tag?
  • Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2008-07-07 18:36:09 följande:
    skrämde jag bort alla nu???
    nej då. Här i tråden är vi vana vid OT Jag brukar alltid skriva av mig här när det är något..brukar aldrig vara någon som klagar på det. "Alla" här brukar vara lite OT ibland.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10