Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
Angelinah - Underbart snyggt!!
har fortfarande ångest om jag ska beställa från Hippo eller inte...vill ha älgtröja och leggings...men blir ju en hel del kosing det ju
Angelinah - Underbart snyggt!!
har fortfarande ångest om jag ska beställa från Hippo eller inte...vill ha älgtröja och leggings...men blir ju en hel del kosing det ju
mmm...349pix Men sååå fina ju med det där rynket och knappen...ÅHHHH VILL HAAAAA!!!
Hmmz...undrar vad jag ska sälja för att finansiera den Går långärmade bodys och bodysuits bra på T nu tror ni??
Godkväll! Nu är jag hemma igen ett par dagar efter en massa flyttstök. Orkar inte läsa tillbaka så har det kommit upp någon ny rolig rea eller fler nyheter under helgen? (lpl:s rea vet jag om)
Tjejtriss - Favoriten är helt klart kaninerna
Godkväll tjejer! Shoppas det något?? Fler butiker som fått in molonyheter nu??
Ska se om jag hinner få ut lite på T ikväll...behöver få in lite kosing så jag kan handla nyheter ju
Fast nu lär det ju bli lite svagare på kosingfronten då jag nu blivit sjukskriven pga min mage...jag får absolut inte stressa och de senaste proverna visade inget bra så nu vill de göra magnetröntgen också *suck* är så trött på sjukhus och läkare...känns som vi likväl kan flytta in snart Maia och jag...hon ska in imorgon för sin Astma.
Så summan av kardemumman är att jag behöver verkligen lite uppmuntran, och vad är då bättre än lite shopping?