Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjejtriss skrev 2008-08-18 21:43:31 följande:
    Åh, kvällens auktioner är slut och 6018 kr till kassan blev det =)
    hääärligt
  • Buttelina
    Preggi skrev 2008-08-18 22:01:38 följande:
    Systemkamera är verkligen värt pengarna. Bilderna blir jättebra! Vi har en nikon D40X och är jättenöjd med den. Grattis mina auktioner är uppe över 200 nu iaf..
    åhh det var ju den jag fick av min gubbe i födelsedagspresent ju tror jag
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-08-18 21:56:25 följande:
    Hej på er Stämmer in i gnället över fl ... SÅ irriterande!Underbara kids i bt som vanligt!!Tofflan -- gosiga gosiga N i byrån, jag smälter vad söööööt han är Tjolla --- Sötnöten verkar ha haft en bra första dag på dagis! Kan lär trivas som fisken i vattnet ska du se, massa bus och lek med kompisar som oftast e roligare än gamla tråkiga föräldrarna (det är ungefär så jag översätter Oliwers reaktion )Butte --- fina sötfisarna i Molo och lindex! Vad har du för stl på byxorna till bia? Verkar vara sköna dagisbralls till hösten.jompa --- ang NS lurven så är väl det inte en windstopper som det var tänkt innan utan bara polyester foder med endast visst vindskydd men tycker du att den verkar vara bra vintät? kanske ska satsa på en sådan isf....?tjejtriss --- Grattis till T avsluten (och morgonens kommande avslut) DÄR blev det klirr i kassan Vad står på önskelistan nu då?!
    hej gums

tack jag har strl 92 till honom... de är mindre än vanliga randiga.
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-08-18 22:13:42 följande:
    hej hej heeeej Ah, och visst är det bra muddar oxå? har klämt på dem men kollade inte så noga - tyckte de va lite tjejjiga då *dumma jag*
    ja, dumma du muddarna är verkligen SUPER! KÖÖP
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2008-08-18 22:19:45 följande:
    Åh, menar du de randiga Molosarna (röd/orange). De är inte alls tjejiga!! Båda mina killar har dem och de är så fina i dem. Idag var jag inne på Lindex och köpte varsin lila tröja till dem och en vit till Ilon (som han kan ha till sina NS armybyxor, de gröna). Butte förresten.. glömde bort, men jag förde över lite pengar till dig tidgare ikväll. Har inte samma bank så det kanske tar nån dag, men bara så du vet...
    aha då håller jag utkik imorgon så har du den nog i övermorgon
  • Buttelina
    alex 07 skrev 2008-08-18 23:01:51 följande:
    Godkväll Så kom man äntligen in på FL. Lagt in lite bilder i BT från 1 årskalaset som vi hade igår.Vad händer? Några Mololurvisar ännu?
    hej gumman

hoppas att ni haft en superdag! såå fin han var i kaninerna, den lille go-ungen och din tös klär så himla bra i den molo klänningen tycker jag!
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-08-18 23:08:01 följande:
    Åhh GOA ungen! Han är söt som socker! Och guuud vilka tårtor!
    milo är så jäkla go han också! bus ungen visst är småfolks grodtröja fin!
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2008-08-18 23:09:46 följande:
    *surar och muttrar* jackor från 98 ....va lillan har ju 92 juh. Och bara i rosa och lila. Det är bara att hoppas att det kommer mera
    du vet att man kan förbeställa från matador va? fast vet inte om de tar in 92.. men det ser man på sidan..
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-08-18 23:14:38 följande:
    Åh ja den är underbaaar! *löve* Dom är nästan på fula dom där grodorna Hallååå kan ni sluta vara på Eleraff, jag kommer inte in Butte: Kan man förbeställa lurvar med??
    nä, inte lurvar

visst är grodorna superfula haha men det är det som gör dom roliga
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-08-19 08:59:51 följande:
    Måste berätta en rolig grej. Förra veckan när sambon stod i duschen såg han att det växte en svamp?! i vårat badrum. En riktig svamp alltså. Lite roligt tyckte jag då..Så nu har de varit här och kollat på den och alla tyckte väl att det var lite roande, dock inte så jättehälsosamt så nu blir det till att riva ur allt kan jag tänka.God morgon förresten!
    men jisses Förvånad bra med svampar i badrummet, slipper ni ju köpa när ni ska laga mat
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10