Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-08-19 13:19:51 följande:
    Är det nån ide att lägga ut ett plagg på T ifrån höstens kollektion nu tror ni?Eller handlas det bara nyheter i shoparna?
    ja, det är det! flera av mina grejer har blivit tagna på köp nu
  • Buttelina
    Myris83 skrev 2008-08-19 13:20:30 följande:
    Buttelina: Tack så mycket!
    vilken sötnos hon är
  • Buttelina
    isold2003 skrev 2008-08-19 13:23:48 följande:
    Hej hej! Kikar in en stund innan det är dags att gå till jobbet. Så mkt fina barn i bildtråden!Butte, härliga bilder på dina busungar!CamillaJ, så fina kombinationer på dina killar, ångrar att jag inte köpte IdaT:s regnställ varje gång du visar isbjörnsbyxorna, såå fina!Alex, oj vilka vackra tårtor! Är du konditor? Grattis till Alex i efterhand!Tjolla, vilken underbar busmin Milo har! Ängeln, fina Liam i schampoodledressen, passar verkligen bra med Småfolkströjorna.Loveliva, fina inköp till din söta tjej. Tack för jämförelsen av NS jeansen, ska fundera på vilken modell vi ska ha.Nikki och Hilti, fin kombo på era småttingar!Humla, vilken härlig bild på Moa!Jen80, Så fina bilder på dina barn! Molotröjan blev ju jättefin på Liam. Jeansen är jättefina, jag kom precis hem från en shoppingrunda och har köpt precis samma jeans till lillkillen Vi har samma jeanssmak
    jisses vad du kommer ihåg alla som är i bildtråden eller du öppnar kanske två fönster
  • Buttelina
    isold2003 skrev 2008-08-19 13:25:55 följande:
    Avslöjad  omöjligt att komma ihåg alla ju!
    haha det är lugnt jag kollar och tycker alla bilder är såå underbara men sen glömmer jag att kommentera hälften då är ju ditt sätt bättre
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-08-19 13:35:05 följande:
    Jupp, inbox strax på väg He he, Milo då
    men står det fel i min blogg? hittar inte dina auktioner
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-08-19 13:37:45 följande:
    haha den tanken slog mig med!
    hur är det med lilla thea?
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-08-19 13:39:38 följande:
    Hehe kanske det Fast knubbiga ben har han alltid haft. Bara att insé att storlek 86 är i minsta laget nu...
    meh, håller han på att växa om lillebror? lillebror hade sin pistolsuit idag... strl 80
  • Buttelina
    Lina med Liten skrev 2008-08-19 13:41:03 följande:
    Radioteatern ger "Thea och knäppismagen" del 72...Jodå just nu är det faktiskt bra. Varit bra i 3 dagar. men sista ordet är säkert inte sagt i den frågan...Jompa: vad är det m lillstumpans mage?
    skönt att det blivit bättre
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-08-19 13:42:09 följande:
    Ah, det gör det nog, plocka bort n:et
    ändrat
    Tjollabolla skrev 2008-08-19 13:42:28 följande:
    Oj! Den har Milo 86 i. Det har han i lammen med. Men jag tycker rymden är mindre än båda dom! Vet inte hur stor han är nu, han vägde iaf 12,4 häromdagen.
    måste nog sticka till bvc nån dag ock kolla
    nikki2006 skrev 2008-08-19 13:42:32 följande:
    Du har jättebra köp nu priser, men jag sparar till vv. Kommer snart en beställning till dem.Tycker nästan att du har för billiga köp nu, det är ju så det skall vara så både köpare o säljare känner att man gör ett klipp
    ja, jag gillar snabba pengar så bra köp nu är ett måste
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10