nikki2006 skrev 2008-08-19 15:06:11 följande:
Ja och inte blir det bättre i denna tråden, man vill ha det alla andra har speciellt när man varit inne i bt. Allt är ju så fint. men försöker titta på vad jag har och vad jag kan matcha med. Ibland köper man bara för att det är såååå fint och sen har man inget att matcha med. Jag tycker heldressar är jätte fint men upptäckt att jag ändå inte använder dem så mycket. Hoppas det blir mer i vinter. Under overallen och så.Om tjej triss inte hittar din mössa så kan jag beställa den när jag beställer. Väntar eventuellt in pengar så det blir en beställning i slutet på veckan. jag skall ju ändå beställa så jag kan få 11 kr i frakt bara så betalar jag resten
ahh vad snäll du är

Incommunicado skrev 2008-08-19 15:39:35 följande:
Jag har en vapensuit och en wild nature i 92 också, helt NYA som väntar *dregel* I stlk 86 har jag plockat bort det mesta och ersatt med de nya - eskimå, planet t ex, stlk 80 har jag spitfire, van bath, nya cirklarna och cirkus, Jag har verkligen härdat mig och rensat bort resten, mkt ska ut på T, jag använder knappt suitar men de är ju såååå fina! Du har massa suitar väl?
ja, jag använder suits dagligen. jag har ca 40st nu skulle jag tro