Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

incom: så himla fina inköp! jag äääälskar också vår vädersuit!

• Buttelina
    kristinah skrev 2008-08-19 15:20:22 följande:
    tack!men shit - är det DYRARE än i sverige?
    ja oftast är det det eftersom kronan är svag jämfört med danska kronan. en tröja som tex kostar 350 sv kostar ofta 300 danska och det blir ju ca 375 svenska tyvärr
  • Buttelina
    Incommunicado skrev 2008-08-19 15:32:32 följande:
    visst är den fin? Jag har den vita i stlk 92 också, de väntar snällt i garderoben, Damien har bara 80 i suitar ännu...
    ja, superfin! haha, ja jag anade att den skulle vara stor. lillebror har 80 i flera stycken och 86 i andra, men 86 är stort och då måste ju 92 vara enormt
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2008-08-19 15:06:11 följande:
    Ja och inte blir det bättre i denna tråden, man vill ha det alla andra har speciellt när man varit inne i bt. Allt är ju så fint. men försöker titta på vad jag har och vad jag kan matcha med. Ibland köper man bara för att det är såååå fint och sen har man inget att matcha med. Jag tycker heldressar är jätte fint men upptäckt att jag ändå inte använder dem så mycket. Hoppas det blir mer i vinter. Under overallen och så.Om tjej triss inte hittar din mössa så kan jag beställa den när jag beställer. Väntar eventuellt in pengar så det blir en beställning i slutet på veckan. jag skall ju ändå beställa så jag kan få 11 kr i frakt bara så betalar jag resten
    ahh vad snäll du är
    Incommunicado skrev 2008-08-19 15:39:35 följande:
    Jag har en vapensuit och en wild nature i 92 också, helt NYA som väntar *dregel*  I stlk 86 har jag plockat bort det mesta och ersatt med de nya - eskimå, planet t ex, stlk 80 har jag spitfire, van bath, nya cirklarna och cirkus, Jag har verkligen härdat mig och rensat bort resten, mkt ska ut på T, jag använder knappt suitar men de är ju såååå fina! Du har massa suitar väl?
    ja, jag använder suits dagligen. jag har ca 40st nu skulle jag tro
  • Buttelina
    Incommunicado skrev 2008-08-19 15:39:35 följande:
    Jag har en vapensuit och en wild nature i 92 också, helt NYA som väntar *dregel*  I stlk 86 har jag plockat bort det mesta och ersatt med de nya - eskimå, planet t ex, stlk 80 har jag spitfire, van bath, nya cirklarna och cirkus, Jag har verkligen härdat mig och rensat bort resten, mkt ska ut på T, jag använder knappt suitar men de är ju såååå fina! Du har massa suitar väl?
    cirkus vapen och nature ... muuums
  • Buttelina
    Buttelina skrev 2008-08-19 15:43:22 följande:
    cirkus vapen och nature ... muuums
    vapen.. mums... hmmf*n vad sjukt det lät
  • Buttelina
    Nika skrev 2008-08-19 15:49:19 följande:
    Hej!gick tillbaka och tittade i butiken som har 50% på ALLA barnkläder och de hade massor!body,bodusuit, tröja med lamm, kaniner...kappa med kaniner!! Var det inte ngn här som ville ha en sådan?En massa fina kikkid klänningar (omlott, mossgrön och röd), Moonkids, nanou cirkeltröjor och body, Katvig, Hollys..hur mkt som helst!De ska lägga ner barnavdelningen..Om ngn är ute efter ngt speciellt så hojta till så kan jag gå och spana/handla åt er!Jag passade på och köpte Molo regnbågsklänning för 140kr och en kikkid plyschhjälm (brun/grön) som present till en kompis som fått barn för 70kr...
    oohh det lät ju bra vad hade dom för molo tryck? de hade inte molos gamla turkosa suit med orange stjärnor på?
  • Buttelina
    Nika skrev 2008-08-19 15:54:51 följande:
    kollad inte såå noga på bebis av naturliga orsaker...men kan gå och spana imorgon åt dig (kan inte komma ihåg att jag såg ngt turkost)väder, lamm, kanin,regnbåge,toycars.... såg jag som suit

denna i strl 86 eller 92 eller om de kanske hade en rösvart randig suit med blå kantband eller body i samma ränder i strl 86 eller 92
  • Buttelina
    Nika skrev 2008-08-19 15:54:51 följande:
    kollad inte såå noga på bebis av naturliga orsaker...men kan gå och spana imorgon åt dig (kan inte komma ihåg att jag såg ngt turkost)väder, lamm, kanin,regnbåge,toycars.... såg jag som suit
    väder? var det grön vädersuit eller vit med blå/rött? du såg inte kaninbyxor eller kanske gröna väderbyxor i strl 92?
  • Buttelina
    Nika skrev 2008-08-19 16:02:28 följande:
    sötnos! Inte du då ...sonen...eller du kanske också är söt med dig har jag ju inte sett på bild  ska spana imorgon!
    du är för gullig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10