Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

NovJenny skrev 2008-08-19 23:03:57 följande:
    Tack! Fast i dag hade du fått henne fraktfritt. Nej, usch var elak jag är... Min lilla bebis.
    jaså? har hon varit lite störig idag Underbar är hon ändå
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-08-19 23:18:20 följande:
    Ja, visst är hon underbar.Men hua, hon är vaken på nätterna och mina tuttar är inte van med den slitage de får utstå! ha ha, lade in en bild på vad mullig hon blivit den senaste veckan bara (i mitt galleri). Hon äter ju hela nätter så hon gödar riktigt regält nu..
    NAAAAWWWW vad söt liten rultis!! och du är ju också jättesöt
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-08-19 23:18:20 följande:
    Ja, visst är hon underbar.Men hua, hon är vaken på nätterna och mina tuttar är inte van med den slitage de får utstå! ha ha, lade in en bild på vad mullig hon blivit den senaste veckan bara (i mitt galleri). Hon äter ju hela nätter så hon gödar riktigt regält nu..
    det är mumsigt med tutte! visste inte du det ger du henne gröt eller någon vanlig mat?
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-08-19 23:28:25 följande:
    Jag lägger till dig nu!
    haha, ja det är en peroid som de flesta ammande får gå igenom skulle jag tro, men bökigt är det. Lillebror slutade med det när han tog en hel flaska välling på kvällen. och du... du är visst det söt
  • Buttelina
    alex 07 skrev 2008-08-19 23:31:53 följande:
    Alex väger också lite, förstår inte hur det går till med tanke på hur mycket han äter (alla andra i hans ålder som vi träffat äter hälften så stora portioner som han  ) men han följer samma kurva som han låg på när han föddes, jag vill ha lite hull nu!!!!
    han kan få lite av lillebror vad vägde han på 1års kollen?
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-08-19 23:34:51 följande:
    tack! Måste kika in lite hos dig också.
    tack Generad behöver bli av med sisådär 20kg bara Fundersam
  • Buttelina
    alex 07 skrev 2008-08-19 23:39:18 följande:
    Skall på 1 årskoll på fredag, så vi får väl se då. När han var 10 månader vägde han 8960 och var 76,5 lång         En varmkorv, som Tilde kallar honom
    haha verkligen en liten varmkorv lillebror vägde ju över 12kg på ett års kollen har jag för mig..
  • Buttelina
    Tjejtriss skrev 2008-08-19 23:39:51 följande:
    Haha, inte mkt att se där just nu Måste betala PLUS men mitt kort är utslitet och saknar siffror så jag väntar på ett nytt. Undrar vad det beror på
    haha, riktigt sjukt att kortet är såå slitet jag saknar också fler bilder på dina barn vill se meeer av dom
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-08-19 23:40:56 följande:
    Ha ha, ja VAD har du pysslat med?
    tack ja ska samla på mig motivation denna veckan för nästa vecka smäller det.. vv here i come men när man väl kommer in i det så går det rätt så bra man får tröstshoppa lite mer bara när man blir sugen på något
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-08-19 23:42:14 följande:
    Knubbislillebror då!
    eller hur mina små tjocka goa lår
    Tjejtriss skrev 2008-08-19 23:42:51 följande:
    Det finns några ganska nya på min facebooksida
    åh, jag är inte alls insatt i facebook... kan du länka till din sida eller nått vill se ju
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10