Inlägg från: Infinite Joy |Visa alla inlägg
  • Infinite Joy

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

isold: ville bara se "vanliga" bilder. Vilka färger har du?

• Infinite Joy

Angelinah: tycker som de andra. Kör på det som känns rätt för dig. Måste vara jättejobbigt för er!

• Infinite Joy
    isold2003 skrev 2008-06-27 21:57:17 följande:
    Jag kan ta bilder på pojkarna imorgon, är på jobbet nu. Lillkillen har röd och stora killen har latte. De är jättefina på, supernöjd med dem!
    Ja, men bara om det inte blir jobbigt. Funderar på latte åt tösen och röd till sonen. Hon ick ju röd wct och sonen grå.

Angående lindex velour så stod jag och höll i ett gång, men köpte inte. Tyckte dessuton att de orangea och gråa hade finare nyans på baby. De trodde att de skule få in mkt mera.
  • Infinite Joy

La in ot-bilder, men har fått känslan att vissa andra märken (bla plastisock, mini rofini, nova star etc.) är ok. Eller vad tycker ni?

• Infinite Joy
    Angelinah skrev 2008-06-27 22:20:26 följande:
    Skulle vilja lägga in en bild på min mamma.. Känner ni att de oki? Det är ju väldans OT.. Men om det inte stör er så gör jag det väldigt gärna
    Det är väl klart!
  • Infinite Joy
    Buttelina skrev 2008-06-27 22:29:16 följande:
    jättesöt var hon förresten
    Tja, inte de bästa bilderna kanske. Men tycker att det svart-vita är så fint. Äppelträdet är placerat perfekt.
  • Infinite Joy
    Angelinah skrev 2008-06-27 22:31:22 följande:
    Här är min mamma... Min fina härliga mamma  bilden är tagen strax innan jag föddes,  mamma trivdes inte i sitt nya åldrande ansikte (hade aldrig fått visa henne på äldre dar).. Jag tyckte självklart hon var den finaste mamman i världen.. trots rynkor och dyl..  Hon själv fann sig dock aldrig i det..  Tokiga mamma, du finns i mitt hjärta för alltid.. 
    Vilken fin mamma! Blir alldeles rörd.... man tar till sig din historia mer när man har något att relatera till. Åtminstone jag som inte "känner" dig.
  • Infinite Joy

Dottern har förresten fått dagisplats i augusti. Kommer vara jättejobbigt att lämna bort henne, men tror att det blir skoj för henne.

Lina med liten: vad blev det?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10