Inlägg från: Infinite Joy |Visa alla inlägg
  • Infinite Joy

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jag säger också god natt! Har blivit sent så många dagar nu.

Har förresten glömt bort att rapportera att jag fick verktygsbody till sonen och rosa-orangea molobyxor till tösen idag.

• Infinite Joy
    gosmamman skrev 2008-06-27 23:00:27 följande:
    Min minsting har också fått dagisplats, fast den 8sept. Fy vad jobbigt det känns, vill verkligen inte att det ska vara dax redan. Jag skulle ju vara hemma så länge, hela två år och snart har de 2 underbara åren gått
    Mm... min dotter kommer att vara 2 år och 2 mån drygt. Jag är dock hemma med sonen som hinner bli 5,5 månad så det blir nog mindre än 30 timmar. Tror dock att det örjar bli dags för henne. Men pirrigt och nervöst är det, plus att jag får dåligt samvete.
  • Infinite Joy
    Buttelina skrev 2008-06-28 19:41:50 följande:
    något små ... lillebror är ca 82 och 86 sitter precis på honom..
    Så 92 till min tös som har 86 i molos babybyxa då?
  • Infinite Joy
    isold2003 skrev 2008-06-28 19:45:41 följande:
    Det sista är ang Katvigs mössa förstås, var kanske inte helt tydlig..
    Förstod det.... tar nog en child till dottern. Passar väl till våren om inte annat.
  • Infinite Joy
    isold2003 skrev 2008-06-28 19:49:34 följande:
    Ja då har hon lite att växa i, blir säkert bra. Såg du bilden på chimney hooden?

nope... ska genast kika

Och så en fråga.... till..... om man har 86 i molos babybyxa funkar då 92 i deras leggings?

• Infinite Joy

Ååh.... kollade ju på rackmaja igår och tänkte beställa en rosa-blå randig katvigklänning idag. Och så var den slut. Argh!
    Hur är de i storleken förresten? Om jag skulle se den ngn annansrans.

• Infinite Joy

Massa fint i bt som vanligt.

Isold: Tack! Vilken charmig kille. Tänk om man bara var i dotterns ålder... Flört Hade andra pojken en röd?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10