Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjejtriss skrev 2008-07-04 22:42:44 följande:
    Jag är verkligen inne i en lila period, men lila är ju så fint Beställde nyss IdaTs lila baggybyxor på Phunkycool och igår blev det en lila ws-fleece från Pop..
    noll koll har jag visst.. har pop kommit med lila nu till hösten?

Hej hej i tråden! Nu är jag äntligen ledig ett tag, har jobbat sjukt mycket på sistone. Suttit o läst ikapp på nätterna när det varit lugnt på jobb.
    Så jag vet allt vad ni pysslat med!
    Ser att Butte jobbar på att fylla garderoberna i nya stugan redan O att Ida kommer att vara lika MOLO-fin denna säsongen!
    Själv är jag hittills (obs HITTILLS) inte överförtjust i nåt direkt, men har mailat o lagt undan tre långärmade molosar på annacill, tänkte ta med sonen dit så får han själv välja vilken/vilka han vill ha. Djungeltröjan med spindel, planeter o crossmotorcyklar. Han fyller ju sex snart o tar inte på sig allt jag vill längre.. tyvärr! Så bättre att låta honom få välja. Har shoppat MOLO jeans till Emma, o sen tror jag nog att det blir kattungar till Emma så småningom o kanske lurvar till båda. Får se, vill kolla o känna på nova star lurven som ska komma först. Tycker att MOLO lurvarna är lite tunna faktiskt.
    Hoppas bara att kattungarna kommer utan rynk på axlarna (den modellen sitter inte snyggt på Emma) o om den kommer med knapp, så med snygg färg på knappen, tack!
  • jojoa75
    loveliva skrev 2008-07-04 23:28:53 följande:
    Skönt med ledighet!!!! Njut!Va? Ska Nova Star också ha lurvfleece, spännande! När kommer de?
    vet inte alls när de kommer, troligtvis inte nu så här tidigt.
    Jag älskar deras fleecar från förra hösten:
    sorry OT...
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2008-07-04 23:30:53 följande:
    hej hoppas att din son väljer space printet för det är ju underbart!
    Hej hej shoppingtok!

Känner jag honom rätt så lär han välja minst två av de där tre...

Kul att få se dom IRL imorron, o att min favvisbutik fått in dom redan!

Sen ska jag o sonen åka o köpa guldfisk till honom, den ska antingen heta Blixten McQueen eller J-AR (= svordomen) Han såg sin chans att få säga det högt en gång tror jag ..
  • jojoa75
    mortillsju skrev 2008-07-04 23:32:07 följande:
    Så fina dina små var! Härliga fleecar. Jag kommer absolut vänta i Nova Star lurvar. Tycker deras fleecar ser så fina ut!
    Ja jag gillar dom skarpt! MOLOs är oxå toksnygga, även i höst kommer dom att vara det, men jag tycker dom är för tunna, begränsar verkligen användningsmöjligheten för dom liksom..
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2008-07-04 23:37:39 följande:
    åhh, vad gullig din grabb verkar vara klart han ska få två molosar kolla gärna om hon fått in pingvinsuiten med råååsa kantband
    Ska kolla!
  • jojoa75

Visst är det så kul att vi är så lika ibland o olika ibland med vad vi gillar?
    Själv tyckte jag de där pingvinerna såg mest bleka ut...

• jojoa75
    jacao skrev 2008-07-05 00:01:26 följande:
    Men denna är väl underbar!?www.babydeluxe.dk/picview.asp&pictyp...Med det rosa till tycker jag att pingvinerna är jättefina
    Ja den var fin! Den var inte lika blek som suiten blev tyckte jag.
  • jojoa75
    loveliva skrev 2008-07-05 00:20:51 följande:
    kollade där men hittade inte.....*letar igen*
    längst ner bland tilläggskommentarerna
  • jojoa75
    Duntoffla skrev 2008-07-05 00:39:35 följande:
    Jag såg den såklart efter att jag skrivit. Fanns på 1klass fast jag har för mig att jag sett den utan randiga ärmar...
    tror bara jag sett den med randiga ärmar i svenska shoppar, karl o karla eller vad de hette hade den utan randiga ärmar, men de hade ju ganska dyr frakt..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10