Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jag har tofs själv ibland, så då vill Emma oxå ha
    Nu på sommaren har det varit lättare att få henne att ha uppsatt hår, det blir ju så varmt under håret i nacken så hon tycker nog det är skönt, hon har inte tagit av tofs/klämmorna iaf.

• jojoa75

Nån som varit på eleraffs affär i Borgholm?
    Har de fått in de nya molosarna där?

Såå sugen på katttröjan med knapp, paraplytröjan med knapp samt rosalilarandiga brallorna med lång mudd..

• jojoa75
    Tjejtriss skrev 2008-07-15 23:06:05 följande:
    Stella är ganska rolig.. haha.. Hon har nästan alltid uppsatt hår och väljer själv om hon vill ha tofsar eller flätor och om hon ska ha en eller två eller tre eller vad hon nu vill ha.Men.. när hon sitter på toaletten och bajsar så drar hon alltid ur snoddarna, för hon är så rädd att de ska ramla ner i toaletten.. tihi.
    Zvartaliljan skrev 2008-07-15 23:06:36 följande:
    Haha alltid Jo det går bra. Fått upp en hel del nu men jobbigt att montera ihop allt igen (o utan bruksanvisning dessutom ) *pust*
    Har eleraff fått in nya molo i borgholm?
  • jojoa75
    Jen80 skrev 2008-07-15 23:07:54 följande:
    Har inte varit där, men var inne på eleraff i Kalmar idag. Jag tror de skulle köra upp lite nytt Molo till Borgholm, men ska du dit så kan du ju ringa nån dag innan så kör de säkert upp det.
    Vi ska inte åka till Öland förrän på torsdag, o jag vet inte vilken dag jag kan övertala sambon att åka dit.
    De hinner kanske få dit dom tills dess.
  • jojoa75

Passar paraplyerna o katterna till de randiga rosabrallorna med blå mudd?

• jojoa75
    Zvartaliljan skrev 2008-07-15 23:15:17 följande:
    Ingen aning, jag har inte varit i Borgholm sen midsommar
    OK
    Tjejtriss skrev 2008-07-15 23:15:17 följande:
    wow, det gick ju göra stor smiley :D
    Hur lyckades du med det?
  • jojoa75
    Incommunicado skrev 2008-07-15 23:19:15 följande:
    Hallå?
    Har ingen aning tyvärr.....
    svischan skrev 2008-07-15 23:18:15 följande:
    Jag la in en bild i BT på umbrella och randiga tröjorna, kolla där. Katterna vet jag inte.
    Ja de ser ju ut att passa!
  • jojoa75

Gomorron girls!
    Suttit o läst ikapp nu.
    Så byxorna med lång mudd är så pass breda alltså? Ja, isf håller jag nog med er om att det blir för pösigt med brett upptill oxå.. Har knappt sett dom på ju.
    Får nog gå o kolla BT (brukar numera scrolla fooort i bt, blir så mycket man vill ha annars ) hur de sitter på nåt av era barn.
    När jag såg dom på lillahbg så såg dom inte sådär jättebreda ut.
    Isf kommer jag nog att skippa dom helt o bara köpa katterna med knapp och/eller paraplyerna med knapp.
    Emma är ju liitta rultig, så det blir nog bra med modellen, trots att som ni skriver att den är bred. Då kan hon ju ha den/dom till andra brallor, typ jeans.

• jojoa75

nicki eller nån annan som vet:
    inlägg 733 i bt, är det brallorna med lång mudd? s 74

• jojoa75

OK, nu såg jag Preggis stora tjej i de randiga brallorna med lång mudd. Tror nog att jag hoppar över dom, vet inte om modellen kommer att sitta bra på Emma.
    Tex molojeans i rätt strl är liksom lite stora i midjan o kasar ner (kan inte ställa in resåren).
    Får kolla in dom IRL o kolla mudden.
    Emma är ju rultig som sagt, o har litta mage. Men de kasar lite ändå tyvärr.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10