Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-07-07 08:57:00 följande:
    Det finns väl 2 Illum? Ett med bara inredning och så det ena stora varuhuset. Jag hade oxå läst Molo skulle finnas där, men dom sålde inte det längre. Vi hittade väl mest på Magazin Du Nord, annars tyckte jag det var svårt att hitta butiker i köpenhamn som sålde molo o katvig. Konstigt nog!
    ah just det ja!
    Samma här, förra året så blev det mest på magasin du nord, hade inte riktigt tid o ork att leta runt efter småbutiker. Hade tyvärr ingen lista med mig..
  • jojoa75

Hej hej! Spammade bt lite inatt o shoppade lite samtidigt, blev regnbågen, jag äälskar den! Finaste moloplagg Lucas haft!
    Än så länge så är det bara Lucas som fått nåt från Molonyheterna, han har vuxit en del nu o behöver nytt till hösten när han ska börja förskolan.
    Har inte fastnat helhjärtat för nåt till Emma faktiskt.. Funderar på katt-tröjan, de randiga rosagrå byxorna o pingviner med randiga ärmar, paraplytröjan, randiga brallor med mudd o nån matchande tröja, men kan inte riktigt bestämma mig o hon har ju kläder så det svämmar över

Maugu kul att höra att du mår bättre! Tycker inte heller att bröstfickan stör så värst..

Zvartaliljan gud vad roliga nyheter!!! Både om dig, Maia o kärleken! Tror det blir i slutet av nästa vecka vi åker till Öland, ska bli kul att ses! O jag läste om NS nyheterna oxå... kul!

• jojoa75

Halloj!!

Shoppade nyss Katvig ljusblå velourbrallor o NS röd hoodsvettisjacka för halva priset, båda för 349

I en affär i Ängelholm, har noll koll på vad den hette, men de hade halva priset på ALLT i affären..... Tur att mitt kort var begränsat idag kan jag ju säga, höll i huuuur mycket som helst, men insåg att jag inte fyllt på kortkontot...Attans! Kanske får bli en sväng dit imon på vägen o hämta barnen..
    Lämnade barnen i Båstad hos mamma, vi ska ha en barnfri kväll o natt, gå ut o käka o gå på bio, mysigt!

Ha en bra kväll girls!

• jojoa75
    Tjejtriss skrev 2008-07-09 18:44:36 följande:
    Åååååååååh.. vad avundsjuk jag blir. Fanns det många hoodsvettisar?
    nope, tyvärr tog jag den sista o Wilma Ängelholm hittade rosa trekvarts nova star jeans. Sen fanns det en hel massa Katvig, en del idat, ejsikkelej, gant, tommy hilfiger, imps and elfs, lite lollopard, trollåsen o säkert massa jag glömt
    De hade en hel del Katvig faktiskt, velourjackor o byxor bla.
    Även brun/svart, grå/svart, rosa/blå o så de nya så klart.
    Vet inte om jag hinner dit, men Wilma ska dit imoon! Hon hängde nämligen undan midiapple rosa jacka o byxor. Allt var halva priset som sagt, hon skulle fundera, för jackan var sjukt mycket större än byxorna i samma strl.
  • jojoa75

Kikar in o säger hej!
    Fin cykel med stolt ägare i BT!!

O alla andra så himla söta ungar o fina kläder, man blir så glad av att titta in i BT!
    Dax för middag!

• jojoa75
    Plummy skrev 2008-07-11 19:41:19 följande:
    Finns det någon webb shop som har bra rea på Katvig? Letar främst rosa/vit randiga kläder =)
    rackamaja, hippokids, http://klkids.jetshop.se/ tex
  • jojoa75

MOLOs verktygströja, antingen lång el kort ärm, strl 116. Var katten hittar man den nu? Sonen såg en body nu när jag surfade runt efter annat o vill tvunget ha en...
    Nån som vet sådär på rak arm var man kan hitta en sån? *ber snällt* Ska snart åka o jobba, har kollat klkids, rackamaja o hippo

• jojoa75
    gambia90 skrev 2008-07-11 19:59:05 följande:
    matadorkids har den ;) för 169kr
    Tack!

Nån som har nån kod dit? 
  • jojoa75
    Willhellmina skrev 2008-07-11 20:34:24 följande:
    Japp, det lockar säkert. Har sett andra sälja NS för himla höga priser. Tror Jojoa fick 310 kr för sina strl 110. Idag har jag varit och reashoppat. Köpte Katvig regnställ. Det rosa var slut men i ärlighetens namn tycker jag bättre om det gröna, trots att det stor Boys på lappen..... Köpte även ett par rosa trekvarts NS och lite Katvigtröjor. Usch vad rea är jobbigt!!
    Japp, det stämmer, men det var 104.

Jaså det blidde grönt iaf, passar Trollet säkert jättebra i!
  • jojoa75
    Emmsan skrev 2008-07-12 14:36:09 följande:
    tack för avr igen ang katvig :) o så kommer nästa fråga har varsin t shirt från såfolk till killarna o tog större storlekar än vad de har i sina andra kläder de sitter bra o kan ha dem nästa år oxå.. men nu hittar jag långärmade på rean men i deras aktuella stl dvs 98/104 o 110/116 är de normala i storleken som långärmat eller ska man gå upp??
    Tycker dom är normala, fast till gränsen på lite små, ffa korta i ärmarna. Jag har köpt 98/104 till Emma nu i långärmat (hon har 92 i annat o är 2 år) för 86/92 var för små, ffa för korta i ärmarna som sagt.
    maugu skrev 2008-07-12 15:14:10 följande:
    Ha,ha-världen är liten.och hon är supertrevlig.Ja, min låda är så spännande att kika i..blir som ångest när man måste sälja bort lite av godingarna man sprungit på lite här och därDessutom så har vi ju ingen koll på denna bebis vad det är för något...sparar några enstaka plagg just in case..Allt väl i Skåne?
    Ska bli spännande att kika på T sen!
    Hoppas allt är bra med dig!
    Ja, AnnaCill är verkligen supertrevlig! Det är så roligt att åka dit!
    lillronya skrev 2008-07-12 15:08:05 följande:
    Hej!Kul att se dej!!Så det var du som fick vänta på grejorna.Var hos Anna Cill igår och hon hade så dåligt samvete för en kund som fått vänta pga mejlstrul.Bra kompensation iaf.Den där lådan du har skulle man ju haft.
    Blev det nåt shoppat på annacill då?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10