Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
Samma här, förra året så blev det mest på magasin du nord, hade inte riktigt tid o ork att leta runt efter småbutiker. Hade tyvärr ingen lista med mig..
Hej hej! Spammade bt lite inatt o shoppade lite samtidigt, blev regnbågen, jag äälskar den! Finaste moloplagg Lucas haft!
Än så länge så är det bara Lucas som fått nåt från Molonyheterna, han har vuxit en del nu o behöver nytt till hösten när han ska börja förskolan.
Har inte fastnat helhjärtat för nåt till Emma faktiskt.. Funderar på katt-tröjan, de randiga rosagrå byxorna o pingviner med randiga ärmar, paraplytröjan, randiga brallor med mudd o nån matchande tröja, men kan inte riktigt bestämma mig o hon har ju kläder så det svämmar över
Maugu kul att höra att du mår bättre! Tycker inte heller att bröstfickan stör så värst..
Zvartaliljan gud vad roliga nyheter!!! Både om dig, Maia o kärleken! Tror det blir i slutet av nästa vecka vi åker till Öland, ska bli kul att ses!
O jag läste om NS nyheterna oxå... kul!
Halloj!!
Shoppade nyss Katvig ljusblå velourbrallor o NS röd hoodsvettisjacka för halva priset, båda för 349
I en affär i Ängelholm, har noll koll på vad den hette, men de hade halva priset på ALLT i affären..... Tur att mitt kort var begränsat idag kan jag ju säga, höll i huuuur mycket som helst, men insåg att jag inte fyllt på kortkontot...Attans! Kanske får bli en sväng dit imon på vägen o hämta barnen..
Lämnade barnen i Båstad hos mamma, vi ska ha en barnfri kväll o natt, gå ut o käka o gå på bio, mysigt!
Ha en bra kväll girls!
Kikar in o säger hej!
Fin cykel med stolt ägare i BT!!
O alla andra så himla söta ungar o fina kläder, man blir så glad av att titta in i BT!
Dax för middag!
MOLOs verktygströja, antingen lång el kort ärm, strl 116. Var katten hittar man den nu? Sonen såg en body nu när jag surfade runt efter annat o vill tvunget ha en...
Nån som vet sådär på rak arm var man kan hitta en sån? *ber snällt* Ska snart åka o jobba, har kollat klkids, rackamaja o hippo