Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

regret skrev 2008-07-05 08:54:00 följande:
    Nån som vill vara snäll och berätta vart man kan se/shoppa molos nyheter? :D
    De har ingen webshop, men man kan se bilder i deras blog från deras fysiska affär
    www.blog.lillahelsingborg.se
  • jojoa75
    nikki2006 skrev 2008-07-05 09:22:32 följande:
    Jag gillade också rosa/lila och vilken tuff modell. Då kan man ju köpa storleken större och ha länge. Jag älskade mudden i byxan
    Vem har de randiga plaggen?
    Ska kolla IRL på annacill om en stund, hoppas dom har det mesta där, hon brukar ha mer än hon har i webbutiken, hon har väl inte riktigt tid att lägga upp allt.
  • jojoa75

Tillbaka efter att ha varit både på lillahelsingborg o annacill.
    Blev djungeltröja (30 % rea o jättefin i printet, både spindlar sjörövarskepp o skorpioner), planeter med randiga ärmar o motorcross motorcyklar (inte en favvis hos mig direkt, men sonen älskar den) alla till Lucas som just nu är superglad o har planeterna på sig Han tycker att jag är världens bästa mamma idag som lät honom välja själv o sen när han ville ha alla så fick han det. Kul när han var med o valde, bättre det än att jag köper o sen blir det inte använt...
    O sen blev det en snabbis inom lillahelsingborg, de hade fått in en hel del oxå, hade nämligen ett uppdrag dit

• jojoa75
    Buttelina skrev 2008-07-04 23:37:39 följande:
    åhh, vad gullig din grabb verkar vara klart han ska få två molosar kolla gärna om hon fått in pingvinsuiten med råååsa kantband
    Tror inte det, men det var inte affärsinnehavaren som stod där idag så möjligt att hon inte hunnit packa upp allt än.
    Den var inte upppackad nu iaf, vare sig på annacill eller lillahelsingborg.
  • jojoa75
    Incommunicado skrev 2008-07-05 22:59:06 följande:
    vet ej om de är bra, men köpte ett blått med hajar!
    Jag tycker att dom är jättebra! Emma har ett rosa med katter på dagis, matchat med lila mössa o lila stövlar o så ett lila ställ hemma (tack zvartalijan ) matchat med rosa mössa o rosa stövlar.
    De håller kanon, inte så styva o stela som många andra är o håller ändå väta borta bra! O så är de ju så snygga oxå

Har bombat bt nu med min shopping idag o så nåt annat jag hittade i en av Lucas lådor. Som jag skrev, superdålig på att lägga in bilder nu, hinner inte med helt enkelt.. Men, men, är glad att jag hinner vara här ett tag då o då iaf!
  • jojoa75

Nu har ju klockan blivit hur mkt som helst...

Natti tråden, ses imon!

• jojoa75
    Tjollabolla skrev 2008-07-06 09:35:27 följande:
    Godmorgon flickor! Sovmorgon idag med . Inget sol och bad väder idag, men det regnar iaf inte. Igår bestämde vi att vi ska åka till Helsingborg en runda med husvagnen och våra vänner. Man är ju skadad när det första man tänker på är "HMM vilka affärer finns där?" Det är väl Anacill och lilla Hlesingborg? Ligger dom inne i centrum? Annars kommer jag aldrig kunna locka dit sambon Vi ska åka över till Helsingör oxå, där måste ju med finnas några danska butiker? *längtar*
    Halloj!
    LillaHelsingborg ligger i centrum, på Bruksgatan, en kullerstensgata som ligger så att säga mellan Kullagatan o Söder, om man är på Kullagatan så går man mot Söder, förbi Mariakyrkan (där är fö en mysig barninredningsaffär vid den kyrkan ) sen fortsätter man förbi Cardinal o in på Bruksgatan, mitt på där ligger LillaHelsingborg. Stor affär med stort utbud.
    AnnaCill ligger tyvärr lite avsides, uppe på Tågaborg. När man kört av motorvägen norra avfarten så kör man förbi Väla, McD, Zoegas o Hemköp. Strax efter Hemköp på höger sida kör man förbi ett nybyggt snyggt höghus, nästa kör man in till hö. Fortsätter på den ett tag o kör vänster in på Tågaborg, sen ligger den där mitt inne i det området, får nog skriva ut vägbeskrivning för att hitta där tror jag om man inte känner till det. Supermysig liten affär med världens trevligaste ägare.
    nikki2006 skrev 2008-07-06 09:56:48 följande:
    Vi bor bara 3 mil från hbg så om du hittar nägon bra butik där kan du väl höra av digVet inte en enda
    Läs ovan!

LillaHelsingborg har Molo, Katvig, NS, Plastisock, IdaT, Wheat, Geggamojja, Cottonfield, Trollåsen, EjSikkeLej o säkert många fler som jag inte kommer ihåg. O ett helt bord fyllt med Molonyheter!

AnnaCill har Småfolk, Molo, Katvig, One2Turn, NS, Wheat, IdaT, Cottonfield, Rockabilly o säkert många fler O som sagt världens trevligaste ägare. O en hel massa Molonyheter!!

Båda har rea nu.
  • jojoa75
    nikki2006 skrev 2008-07-06 09:16:20 följande:
    Jätte fina val och jag får nog ändå säga att jag gillar motercykel tröjan men jag tycker den är för killig för mig. jag har 2 flickor. Kul att han fick välja själv då måste han ju vilja använda sen eller hur
    Tack!
    Han sov tom i motorcykeltröjan!

Idag är det urtrist väder här, molnigt o regnar till o från..
  • jojoa75
    Tjollabolla skrev 2008-07-06 10:26:18 följande:
    Åh tack! Då kanske man kan komma till Lilla Helsingborg iaf, Anacill får jag nog inte sambon till . Vet du om det finns ngt i Helsingör oxå?Ängeln: Jag är nästan säker på att det finns en butik i Visby, om jag bara kunde komma på vad den hette! Jag har fått för mig att det är nån som har nätshop... Vi har lite planer på Öland och Göteborg oxå, där finns ju med en del
    Har väldigt dålig koll på Helsingör i shoppingväg faktiskt.. Eftersom vi har dom två affärerna här o vi oftast åker till Köpenhamn när vi ska till Danmark så har jag dålig koll.. men gå in på molo tex o kolla om där finns återförsäljare i Helsingör.
    loveliva skrev 2008-07-06 10:31:51 följande:
    God morgon!Sovmorgon för mig idag då sambon gick upp med barnen Sånt gillar jag! Och igår sa han ja men köp mer Molo, de är ju såå fina! Ehhh, ja tack Fina inköp!!!! Jag har en känsla av att mina pojkar också gillar motorcykeltröjan. Jag tycker väl den är sådär  Gulligt att sova med den på
    Tycker oxå att mctröjan är sådär.. Men men nu fick han ju själv välja o det känns som om det är huvudsaken, så att man vet att det faktiskt används!
  • jojoa75
    nikki2006 skrev 2008-07-06 11:13:43 följande:
    Super nu vet jag vad jag skall göra i veckan. kan någon förklara för mig hur man gör om man vill spara ett inlägg. Jag vill gärna spara vägbeskrivningen.
    inboxa mig så kan jag skriva den igen o skicka länkar till dig!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10