Tjollabolla skrev 2008-07-06 09:35:27 följande:
Godmorgon flickor! Sovmorgon idag med . Inget sol och bad väder idag, men det regnar iaf inte. Igår bestämde vi att vi ska åka till Helsingborg en runda med husvagnen och våra vänner. Man är ju skadad när det första man tänker på är "HMM vilka affärer finns där?" Det är väl Anacill och lilla Hlesingborg? Ligger dom inne i centrum? Annars kommer jag aldrig kunna locka dit sambon Vi ska åka över till Helsingör oxå, där måste ju med finnas några danska butiker? *längtar*
Halloj!
LillaHelsingborg ligger i centrum, på Bruksgatan, en kullerstensgata som ligger så att säga mellan Kullagatan o Söder, om man är på Kullagatan så går man mot Söder, förbi Mariakyrkan (där är fö en mysig barninredningsaffär vid den kyrkan

) sen fortsätter man förbi Cardinal o in på Bruksgatan, mitt på där ligger LillaHelsingborg. Stor affär med stort utbud.
AnnaCill ligger tyvärr lite avsides, uppe på Tågaborg. När man kört av motorvägen norra avfarten så kör man förbi Väla, McD, Zoegas o Hemköp. Strax efter Hemköp på höger sida kör man förbi ett nybyggt snyggt höghus, nästa kör man in till hö. Fortsätter på den ett tag o kör vänster in på Tågaborg, sen ligger den där mitt inne i det området, får nog skriva ut vägbeskrivning för att hitta där tror jag om man inte känner till det. Supermysig liten affär med världens trevligaste ägare.
nikki2006 skrev 2008-07-06 09:56:48 följande:
Vi bor bara 3 mil från hbg så om du hittar nägon bra butik där kan du väl höra av digVet inte en enda
Läs ovan!
LillaHelsingborg har Molo, Katvig, NS, Plastisock, IdaT, Wheat, Geggamojja, Cottonfield, Trollåsen, EjSikkeLej o säkert många fler som jag inte kommer ihåg. O ett helt bord fyllt med Molonyheter!
AnnaCill har Småfolk, Molo, Katvig, One2Turn, NS, Wheat, IdaT, Cottonfield, Rockabilly o säkert många fler

O som sagt världens trevligaste ägare. O en hel massa Molonyheter!!
Båda har rea nu.