Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Lina med Liten skrev 2008-07-06 11:17:17 följande:
    Tjolla: vad go han är din lilla badanka! Maladressen e superfin!
    Det finns ju en randig tröja med en liten knapp på axeln/ena sidan halsringningen om man inte vill ha bodyn.
  • jojoa75
    nikki2006 skrev 2008-07-06 11:29:40 följande:
    Inboxa är det att skicka ett privat meddelande. Förlåt om jag låter helt korkad nu men jag kan inte så mycket data snack
    Japp, det är det!
    ska leta upp länkar strax.
  • jojoa75

Gokväll!

Angelinah kommer tänka på er i veckan, hoppas att det går så bra det nu kan i en sån situation. Ofta känns det lite bättre när den dagen väl är över, känns ju som ett avslut. Sen ska man bara igenom första sommaren, första julen, första födelsedagen mm, sen känns det bättre, hoppas jag iaf..
    Saknar ff Vicky sjukt mycket.. ett år sen om 16 dar dog hon.

• jojoa75
    ängeln83 skrev 2008-07-06 22:20:36 följande:
    Tycker också den är kass, gav upp direkt med att titta.
    varje gång man trycker på en helbild för att se större så kommer den ju inte upp..
    Kass sida!
    Sen gillar jag inte när de sätter egna namn på plaggen, blir liksom löjligt..
    Som den där linasfönster, jisses, satt o fnissade när jag läste hennes benämningar på plagg.
  • jojoa75

Tycker oxå det är synd att de ändrar på ett vinnande koncept med velourjackorna, men samtidigt kanske de passar bättre på även lite större barn då? Asch jag vet inte, kommer knappt ihåg hur de såg ut i den nya modellen..
    Längtar dock till de ändrar velourbyxorna, himla meckande med dom med att sätta i resår både här o där liksom. Tror inte jag pallat om de inte var så himla fina i velouren, tycker liksom de kostar en del o att sen behöva hålla på att mecka med dom själv..

• jojoa75
    Duntoffla skrev 2008-07-06 23:36:27 följande:
    Och jag som älskar velourbyxorna som de är nu. Haha...alla är vi olika! Tur det

Tycker inte de sitter uppe i midjan på Emma (2 år o inte tjock längre men absolut inte pinnsmal) o då kasar de ner under fötterna liksom. Så jag har satt resår i midjan på mina så sitter dom kvar där dom ska samtidigt som man inte ändrar så mkt på modellen. Inte tajt resår alls.
    På Lucas däremot, köpte ett par svarta 110 på rea på lillahelsingborg, som ÄR pinnsmal o MÅSTE i regel ha dragsko/resår el dyl i midjan på alla andra brallor sitter de bra
    Han drar tom åt Nova Star jeansen ett snäpp i var sida, men dessa sitter bra på! Tror nästan de är felsydda i midjan, eller så är de väldigt smala i midjan på större strl vilket dom inte är i mindre strl
  • jojoa75
    Duntoffla skrev 2008-07-07 00:03:03 följande:
    Den ser verkligen rosa och ljusrosa ut. Söt!
    hmm jättesöt! Synd att det bara fanns bodies ute...

Gonatt!
  • jojoa75
    nikki2006 skrev 2008-07-07 08:46:46 följande:
    Solen börjar faktiskt titta fram i skåne. Vad skönt att få sova till nu, det var länge sen jag gjorde det. Ska sola lite i eftermiddag om det håller i sig
    MOLO mfl har dom på Magasin du Nord, eller de hade iaf det när jag var där förra året. Sen har dom väl en del småbutiker som har de märkena. Kolla på Molo (eller nåt annat märke) deras hemsida o kolla på återförsäljare.
    Illum är väl mest inredning, eller har jag helt fel för mig?

Gomorron förresten!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10